Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
3,49
Экономия:
0,52 (15%)
Со скидкой*:
2,97
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:816137
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.10.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Censties katru vakaru iet gulēt vienā un tajā pašā laikā, kā arī rītos celties vienā un tajā pašā laikā. Regulārs miega – nomoda režīms padarīs jūsu miegu maksimāli efektīvu.
Nikotīns ir gan stimulējošs, gan atslābinošs līdzeklis, un lielā mērā tas ietekmē miegu. Tabakas dūmi var pastiprināt deguna aizsprostošanos un veicina krākšanu, kā arī elpošanas traucējumus miegā.
Kafija, tēja, kola, enerģijas dzērieni, kā arī pārtika, kas satur kofeīnu, rada satraukumu, nevis uzmundrina mūs, bet gan neļauj mums atslābt un rada satraukumu. Kofeīna iedarbība turpinās no sešām līdz astoņām stundām. Tādēļ, ja ir problēmas ar miegu, tad kofeīna produktus nevajadzētu lietot vispār.
Alkohols paātrina miega iestāšanos, to uzskata par nomierinošu līdzekli, kas radot miegainību, taču tas miegu padara trauslu un, lai gan iemigt ir vieglāk, ir vajadzīgs ilgāks laiks pēc alkohola lietošanas, lai labi izgulētos. Tas veicina krākšanu un elpošanas traucējumus (elpošanas pārtraukšanu miega laikā). Turklāt krākšana ietekmē arī partnera miegu.

Grāmatas "Seno dziednieku noslēpumi" autore Broņislava Plūme ieteic 15 dažādus pasākumus bezmiega novēršanai. Daži no tiem:
guļot galva jātur vēsākā vietā, kājas siltākā, gulētāju nedrīkst apspīdēt mēness, guļamistabā neturēt spoguļus, pirms gulētiešanas spilvenus katrreiz sakratīt.
Arī zinātniskajā grāmatā "Mājas medicīna" minēti 10 pasākumi bezmiega aizdzīšanai. To vidū ieteikums —
"apēdiet vakariņās 1 ēdamkaroti medus un jūs pārliecināsities, ka tās ir vislabākās miega zāles". Arī mūzika ārstējot bezmiegu. Saniknotu cilvēku nomierinās Vāgnera "Svētceļnieku koris", nomāktu garastāvokli uzlabos Bēthovena skaņdarbs ‘’Priekam’’, bet nervu sistēmu stiprinās Grīga "Rīts".

Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Miegs, miega traucējumi un to korekcijas iespējas”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/816137

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация