Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:165930
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.08.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Viesmīlības industrijas raksturojums
Viesmīlības industrija ir daļa no lielās tūrisma nozares.
Tūrisma nozare sastāv no 5 lielām daļām.
Viesmīlības nozari veido – izmitināšanas un ēdināšana pakalpojumi.
Latvijas naktsmītņu tendences
straujas augšanas stadijā;
optimālais gultu skaits vienā uzņēmumā pēc Rietumu standartiem jābūt vismaz 75;
viesnīcas sistēmas sadrumstalotība – sarežģīta pārdošana (30% viesnīcu Eiropā ir neatkarīgas), konkurence to rosinās arī Latvijā;
Baltijas tirgus vēl vismaz 2-3 gadus būs jaunatklājums tūristiem;

Latvijas naktsmītņu tendences
darbaspēka problēma (ievest?);
no Latvijas aptaujātajiem viesnīcu vadītājiem 57% atbild personāla trūkums (ja D valstīs vairums darbinieku vīrieši, tad Latvijā 77,3% sievietes, Turcijā sievietēm darbs viesnīcā skaitās piedauzīgs)
Latvijā maz nodarbina jauniešus 2,2% (48,6% jauniešu nodarbinātība)
vairumam Latvijas viesnīcu nav atmiņā paliekošu detaļu, kas tieši to raksturotu (“zilu aci istabiņai”);
tūrisma aģentūru pozīciju vājināšanās starpniecībā;
korporatīvo darījumu pieaugums;
kluba tipa viesnīcu izveide, kas patstāvīgajiem klientiem ir ar zināmu atlaidi.
Latvijas viesnīcu problēmas
Viesnīcas pakalpojumu uzlabošanas, jo daudzos Latvijas rajonos ir tikai 1-2* viesnīcas, kas izvietotas Latvijas teritorijā ļoti nevienmērīgi, kā arī noslogojuma izteiktā sezonalitāte.
Sarežģītās tūrisma formalitātes ar Krieviju, kā dēļ Latvija zaudēja lielu daļu no viesiem. Piem., Igaunijā 10X lielāks krievu tūristu skaits nekā Latvijā.
Augstais PVN , kas radīja cenu atšķirības salīdzinot Latvijas viesnīcu pakalpojumus ar Lietuvas ( 20% lētāk). Tādēļ Latviju tūristi šķērsoja kā tranzītvalsti, izvēloties nakšņošanu Lietuvā.
Slikti attīstītais mārketings Latvijas viesnīcās.
Mārketingā cīnāmies par cilvēka vietu apziņā !
Augstākā līmeņa kadru trūkums – viesnīcas cenšas pārmānīt citu viesnīcu vadītājus uz savu, piesolot lielāku algu + bonusus.
Neprasme sevi prezentēt dažādos tūrisma pasākumos.
Latvijas viesnīcas nevar lepoties, ka to piedāvātais servisa līmenis atbilstu noteiktā cenām.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация