Attiecību mārketings
Tas ir jauna un attīstojušais mārketinga nozare, kurā uzmanība pievērsta atttiecībam
Klients tiek uzskatīts kā persona ar savu individualitāti un kuram ir tadas pašas tiesības kā pakalpojumu sniedzējiem
Attiecību mārketinga būtība – godīgi, uzticīgi, ilgtermiņa un abpusējas izdevīgas attiecības starp diviem vienādiem cilvēkiem
Attiecību mārketinga principi
patērētāju izpēte
pircēju potenciāla noteikšana
patērētāju vajadzību un vēlmju izpēte
noturīgu savstarpējo attiecību uzturēšana starp jūsu uzņēmumu un pircējiem
pircēju datu izmantošana
daudzkārtēja uzkrāto zināšanu izmantošana
zināšanu bāzes izveide
Attiecību mārketinga priekšrocības
pircēju piesaiste notiek ātrāk un lētāk
notiek reklāmas budžeta efektīvāka izmantošana
tiek stimulēta efektīvāka jaunu preču un pakalpojumu izstrādāšana
izpētei nepieciešamo izdevumu samazināšanās
tirdzniecības marku tirgus cenas un peļņas palielināšanās
samazinās pircēju pāreja uz citu firmu produktiem un pakalpojumiem
investīciju atgūšanas normas palielināšana
…