Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:847665
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.05.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Patērētāju petīšāna, kā sistemātiska zināšanu joma tādā veidā, kadā mēs pazīstam to šodien, radās 1950 gadu beigās – 1960 gadu sākumā. Menedžmenta sistēmā un ekonomikā notika globālas pārmaiņas, tāpēc rodas nepieciešamība attīstīt mārketinga strateģiskas programmas un pievērst uzmanību patērētāju petīšanai.
Mārketinga būtība
Mārketings ir sociāls process, kurš nodrošina patērētāju vēlmju identificēšanu, fokusējot tās konkrēta produkta vai pakalpojuma virzienā, un virzot šo produktu vai pakalpojumu tā pircējiem. Mārketings ir fundamentāla disciplīna jebkuras uzņēmējdarbības attīstībai.
Mārketings ir radoša disciplīna, kura ietver reklāmu, izplatīšanu un pārdošanu. Tāpat tas ir saistīts ar patērētāju esošo un potenciālo vajadzību un vēlmju izpēti ar mārketinga pētījumu palīdzību.
Mārketinga galamērķis
Mārketinga galamērķis ir apmierināt patērētāju vajadzības un pieprasījumu. Tāpēc ir jāizpēta pircēju uzvedība tirgū, un šīs rīcības ietekmējošie faktori, piemēram, personiskie, sociālie un kultūras faktori. Taču saprast patērētāju uzvedību – saprašanos un vadīšanas prasmes – nav tik vienkārši, jo šī uzvedība ir ļoti sarežģīta. Pircējs ne vienmēr apzinās savas vajadzības un pirkuma motivējumu, viņš var pārdomāt un pēdējā brīdī pieņemt citu lēmumu.
Pircēju rīcības faktori.
Ekonomiskie faktori lielā mērā ietekmē visus pārējos faktorus, ar tiem tieši iedarbojoties uz konkrētā cilvēka rīcību.
Pie ekonomiskiem faktoriem var pieskaitīt:
Darba alga (ienākums, ko saņem darbaspēka īpašnieks, izmantojot savas darba spējas). Darba alga ir viens no dzīves līmeņa rādītājiem valstī.
Ienākumu līmenis (ietaupījumi, parādi un spēja tos nomāksāt).
Cenu līmenis
Maksātspēja.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация