Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:847362
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.04.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Фрагмент работы

TNS Latvia apkopojusi regulārā patēriņa pētījuma TNS AtlasTM rezultātus –Materiālās situācijas novērtējums un attīstības prognozes
TNS Latvia apkopojusi oktobra televīzijas, preses un radio reklāmas tirgus rezultātus
Regulārā patēriņa pētījuma 2008. gada rudens perioda rezultāti
Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem materiālās situācijas novērtējums:
12 % respondentu vērtē savu finansiālo situāciju kā labu,
58 % (gandrīz 2/3) – kā apmierinošu,
28 % – kā sliktu.

Salīdzinot materiālās situācijas novērtējumu 2008. gada pavasarī un rudenī, situācija ir saglabājusies stabila, jo kā labu savu materiālo situāciju pavasarī vērtēja 13 % aptaujāto, kas ir tikai par 1 procentu punktu vairāk nekā rudens periodā, bet kā sliktu 25 %, kas ir par 3 procentu punktiem mazāk nekā rudens periodā.
Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem nākotnes prognozes viņu ģimenes materiālā stāvokļa attīstībā tuvāko 2 gadu laikā:
33 % – ģimenes materiālais stāvoklis uzlabosies,
38 % – situācija nemainīsies,
27 % – finanšu situācija pasliktināsies.

Salīdzinot Latvijas iedzīvotāju izteiktās prognozes 2008. gada pavasarī un rudenī, iedzīvotāji IR kļuvuši pesimistiskāki attiecībā uz nākotni, tomēr pozitīvi jāvērtē fakts, ka 1/3 daļa iedzīvotāju joprojām ir optimistiski noskaņoti.
2008. gada oktobra televīzijas, preses un radio reklāmas tirgus rezultāti
Reklāmas apjoma dati analizēti pēc: preses laukuma cm²,
televīzijas reklāmas minūtēm,
radio reklāmas minūtēm.

Oktobrī, salīdzinot ar septembri, visos medijos novērojams reklāmas apjoma pieaugums.
Televīzija
Oktobrī reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs pieaudzis par 4,4 %.
Oktobrī televīzijā noraidītas 45 844 minūtes, bet septembrī – 43 920 minūšu reklāmas.
2008. gada oktobrī televīzijā bija 120 537 reklāmas gadījumu skaits, kas, salīdzinot ar 2007. gada oktobri, kad tika reģistrēti 142 168 reklāmas gadījumi, ir par 15,2 % mazāk.
Oktobrī lielākie reklāmdevēji televīzijā pēc reklāmas apjoma minūtēs:
Procter & Gamble, Reckitt Benckiser, Tele2, Henkel, Coca-Cola HBC, Danone,
Unilever, Sony Ericsson, Marco, Johnson & Johnson, Nestle.

Reklamētākās markas televīzijā:
Sony Ericsson, Esprit, Tele2, Zelta Zivtiņa. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация