Risku analīze
Pasūtītāji var nepatikt gan pats projekts, gan izmaksu tāme. Līdz ar to vajag vienmēr mēģināt atrast kompromisu ar klientiem.
Visu laiku mainās un attīstās tehnoloģijas, līdz ar to, lai noturētos tirgū un neatpalikt no citiem vajag aktīvi sekot izmaiņām un apmācīt personālu.
Arvien vairāk paliek konkurentu, tāpēc uzņēmumiem ir aizvien grūtāk noturēties tirgū.
Aktīvi būvniecības nozarē mainās likumdošana, tāpēc uzņēmumiem aktīvi jāseko līdzi izmaiņām, lai nerastos nepatīkamas un neveiklas situācijas
Reputācijas uzlabošana
Sia «Konstruktoriks» ir salīdzinoši jauna un strauji attīstošās kompānija.
Lai arī uzņēmumam ir laba reputācija, tomēr uzņēmumu vajadzētu vairāk reklamēt.
Kompānijā strādā gan jauni un atraktīvi, gan dzīves pieredzes bagāti darbinieki, uz to arī vajadzētu likt uzsvaru.
Uzņēmums vēl nav atteicis nevienam klientam, kā arī neviens klients nav sūdzējies par kompānijas padarīto darbu – tas ir ļoti labs rādītājs uz kā arī vajadzētu likt uzsvaru.
Uzņēmumam ir vairāk nekā 20 gadu pieredze, kas jau ir labs rādītājs.
Pašlaik uzņēmums ir mazliet «aizmirsts», tāpēc noteikti vajadzētu rīkot reklāmas kampaņas.
Uzņēmums ir starptautisks, kas arī ir ļoti labs rādītājs, ka kompānijas darbu novērtē arī citās valstīs.
Uzņēmums ir liels un bieži vien projekti tiek saņemti no valsts iestādēm un no citiem uzņēmumiem – to, manuprāt arī vajadzētu likt kā galveno mērķauditoriju.
…