Izskatot firmas darbību, bija konstatēts, ka līdz šī darba uzrakstīšanas momentam SIA "Intrad" nebija rakstiski noformulētas misijas. Uzņēmuma vadība nepievērš daudz uzmanības menedžmenta teorijai. Vairāki lēmumi tiek pieņemti vadoties tikai no prakses vai pēc intuīcijas.
Misijas formulējumā ir vērts iekļaut arī informāciju par produktu, kurus organizācija ražos vai pakalpojumiem, kurus sniegs, tirgū, kurā tā darbosies, minēt svarīgākās tehnoloģijas, kuras izmantos.
Labi noformulētajā misijā gan šīs organizācijas darbiniekiem, gan klientiem jāredz tās pietiekami pievilcīgu tēlu – simbolu.
Uzņēmumam ir svarīga ne tikai paša misija, bet arī tas, kā notiek šīs misijas formulēšana un veidošana.
Firmai "Intrad" varētu piedāvāt sekojošo misiju:
- firmas misija ir ekonomiskas izaugsmes nodrošināšana, nodarbojoties ar sporta, tūrisma un atpūta preču vairumtirdzniecību,
- attīstot savu mazumtirdzniecību (sporta preču veikalu), realizēt firmas preces plašam patērētāju lokam,
- panākt, lai preces un sniegtie pakalpojumi būtu augstas kvalitātes un konkurētspējīgi,
- uzturēt konkurētspējīgu cenu līmeni,
- formēt savstarpēji izdevīgus sadarbības noteikumus ar saviem klientiem un piegādātājiem. …