-
SIA "Orkla Latvija"
Ražotnes
Šobrīd uzņēmuma produkcija tiek ražota 5 ražotnēs:
Valdlaučos - tiek izgatavots zīmola Everest ūdens, kas iegūts no 128 m dziļiem urbumiem Rāmavā.
Ādažos - tiek ražoti Ādažu kartupeļu čipsi un citas sāļās uzkodas.
Babītē - Spilvas ražotnē izgatavo mērces, majonēzes, dressingus.
Miera ielā - ražo iemīļotā saldumu zīmola "Laima" produkciju.
Artilērijas ielā - tiek ražotas zīmola "Staburadze" tortes un kūkas, "Selgas" cepumi un vafeles, "Laimas" zefīri un marmelāde, kā arī "Pedro" maizītes un salāti.
Norisinās jaunas “Laimas” ražotnes būvniecība Ādažos, investējot vismaz 20 miljonus eiro ražotnes būvniecībā un zīmola turpmākā attīstībā. Ražošanu no Miera ielas Rīgā paredzēts pārcelt uz jauno ražotni Ādažos.
Turpat tiek plānots būvēt arī Orkla grupas cepumu un vafeļu ražošanas kompetenču centru, kura izveidei plānots veikt investīcijas vairāku 10 miljonu eiro apmērā. Visticamāk, ka tās būs lielākās investīcijas pārtikas ražošanā Baltijā kopš neatkarības atjaunošanas un viennozīmīgi tā būs lielākā ražotne Baltijā un Skandināvijā.
Konkurence
Preču zīmola ietvaros Orkla ir diversificēts (D!) uzņēmums un produktu portfelis, kas samazina ievērojamas peļņas svārstības.
Pārtikas tirgū notiek pārmaiņas, tostarp palielinās konkurence no jauniem tirdzniecības kanāliem.
Stratēģiskie mērķi attiecībā uz izaugsmi kanālos ar lielāku izaugsmi nekā tradicionālā pārtikas produktu nozare.
Galvenos ģeogrāfiskos tirgus raksturo augsta klientu koncentrācija un zināmā mērā liela daļa no mazumtirdzniecības.
Pārtikas produktu tirgū galvenās iniciatīvas, lai saglabātu apjomus, ir klientu, kopīgu projektu un sadarbības tuvināšana dažādās uzņēmējdarbības jomās.
…
Uzlabot ikdienu ar veselīgākiem un baudāmākiem vietējo zīmolu produktiem! Uzlabošana nozīmē „mērķtiecīgas inovācijas”. Orkla pastāvīgi strādā un ievieš jauninājumus, lai nodrošinātu labākos produktus un risinājumus. Ikdiena nozīmē, ka Orkla rūpējas par daudzu cilvēku ikdienu un ir to dzīves neatņemama sastāvdaļa. Orkla mīl pirmdienas tikpat, cik svētdienas. Vārda „veselīgāki” lietojums raksturo Orkla attieksmi par uztura, veselības un labsajūtas nodrošināšanu, kas atspoguļojas uz produktu kvalitāti. Orkla produkti apvieno labāko garšu un augstāko uzturvērtību. Vārds „baudāmāki” norāda, ka Orkla produkti pārsniedz pircēju gaidas ar inovāciju, izcilu garšu, īpaši atlasītām sastāvdaļām, dizainu, ērtu iepakojumu un pārdomātu drošību. Vārds „vietējie” uzsver, ka Orkla pazīst, saprot un novērtē vietējos patērētājus. Viņi ar aizrautību veido vietējos zīmolus, un ir tuvi cilvēkiem un kopienām. Zīmoli ir Orkla uzņēmējdarbības pamats. Viņi tos veido, attīsta un pārvalda. Orkla veido zīmolus, kurus mīl. Orkla uzņēmumi visā pasaulē, tostarp arī – Orkla Latvija – strādāsim ilgtspējīgāk. Atbilstoši šim mērķim ir izstrādāta Orkla ilgtspējas stratēģija ar 5 darbības jomām, kurām pievērš nopietnāko vērību: Uzturs un labsajūta, Droši produkti, Ilgtspējīgi izejmateriāli, Atbildība pret vidi, Rūpes par darbiniekiem un sabiedrību,
- Banku sistēma Latvijā
- Darba tirgus Latvijā
- SIA "Orkla Latvija"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Banku sistēma Latvijā
Презентация для средней школы11
-
Darba tirgus Latvijā
Презентация для средней школы22
-
Bezdarbs Latvijā
Презентация для средней школы10
-
Eksports Latvijā
Презентация для средней школы28
-
Pašreizējais ekonomiskais stāvoklis Latvijā
Презентация для средней школы12