Atziņas pēc skolu apvienošanas vienā pašvaldībā
Visdarbietilpīgākā bija vienota kolektīva izveide, tikt galā ar protestējošajiem pedagogiem. Apvienot visus pedagogus vienā kolektīvā ar dažādu saliedēšanas pasākumu palīdzību, lai veidotos pozitīva gaisotne. Izmantota individuālā pieeja, sarunas ar katru pedagogu, pielietojot demokrātisko vadības stilu.
Darbu ļoti sarežģī neziņa par valsts finansējumu, nav informācijas, lai precīzi varētu solīt skolotājiem darba samaksas apmērus.
Pozitīvais pie lielā bērnu skaita pēc apvienošanas, ka var atļauties algot skolotāju palīgus un īstenot speciālās izglītības programmas, integrējot bērnus ar mācīšanās, redzes, uztveres traucējumiem. Atbalsta personāls ir neatsverams palīgs šādu traucējumu diagnosticēšanā.
Paveras plašākas iespējas pedagogu tālākizglītības nodrošināšanā, jo var finansiāli to atļauties atbalstīt.
Parādās dažādi neparedzēti izdevumi, piemēram, skolēnu apliecību pārtaisīšana, jo iepriekšējās nebija vairs derīgas, tāpēc nevarēja tikai pagarināt.
Nobeigumam
Valstī noteiktā jaunā kompetencēs balstītā izglītības satura ieviešana, sakrīt ar skolas reorganizāciju, kas arī paredz daudz jaunu reformu, līdz ar to būs ļoti daudz jaunievedumu vienlaicīgi.
Skolu reorganizācija var sekmēt plašāka izglītības programmu klāsta piedāvājumu un visu veidu resursu efektīvāku izmantošanu, kā atbalstu izglītības kvalitātes paaugstināšanai. Tie būs ieguvumi visiem.
…