Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:289826
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.09.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Reklāmas attīstība un statuss
Pēc II Pasaules kara ASV kompānijas iegāja starptautiskajā tirgū un stipri palielināja savus ieņēmumus no produkcijas pārdošanas. 1990.g. izdevumi reklāmai bija 130 miljards ASV dolāru, vai nu 47% no pasaules reklāmas izdevumiem.
Pēdējo 15 gadu laikā izdevumi ārzemju reklāmai palielinājās vēl straujāk nekā
ASV, pateicoties ekonomikas pilnveidošanai un vēlmei paplašināties. Attīstoties valsts ekonomikai un palielinoties personiskam ienākumam, izdevumi reklāmai arī kļūst lielāki. Parasti izdevumi reklāmai ir lielāki, jo lielāki ir iedzīvotāju ienākumi.
Tagad reklāmu izmanto arī idejas un politikas reklamēšanai.
Bijušās komunistiskās valstīs un Ķīnā kādreiz nosodīja reklāmu kā kapitālisma ļaunumu. Bet attīstoties ekonomikai sāka atzīt reklāmas priekšrocības. Neskatoties uz to ka PSRS patērētāji kādu laiku neuzticējās reklāmai vai ignorēja to, daži rietumu reklāmētaji iekaroja iedzīvotāju uzmanību ar izklaidējošām reklāmas sludinājumiem.
Kā komunikāciju forma starptautiskā reklāma veicina pasaules apvienošanu. Viena no priekšrocībām ir tāda, ka starptautiskās reklāmas sapratne palielinās pārstāvot ārzemju produkciju, vērtības un idejas jaunajā tirgū. Attīstoties tehnoloģijām un ideoloģijai, starptautiskā reklāma attīstās arī.
Pasaules mārketinga struktūra
Parasti izdala 3 struktūras:
1) International (starptautiskā);
2) Multinational (multinacionālā, starptautiskā);
3) Global (pasaules).
1) Daudzas reklāmkompānijas ieplūst starptautiskajā tirgū vienkārši eksportējot produktus, kurus viņi jau ražo. Tādas kompānijas pēc kāda laika var sadarboties ar ražotnēm vai investējot līdzekļus ārējā tirdzniecībā, noliktavās, rūpnīcās vai aprīkojumā.
2) Palielinoties un attīstoties kompānijas var kļūt par multinacionālo korporāciju investējot vairākās valstīs un darboties, pamatojoties uz vispasaules pieejamību. Kā piemēru var minēt tādas kompānijas ka Exxon, IBM, kuri peln apmēram 50% no pārdošanas ārzemēs; Kodak un Xerox – 25%.…

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация