Pārdošana ir katra uzņēmuma spēcīgākais mārketinga līdzeklis.
Tirdzniecības darbiniekam, kurš tiekas aci pret aci ar klientu, ir daudz lielākas iespējas viņu piesaistīt, neka reklāmai, sabiedriskajām attiecībām vai pārdošanas veicināšanai.
Tirdzniecības teritorija- noteikts potenciālo klientu skaits vai reģions par kuru ir atbildīgs tirdzniecības aģents.
Tirdzniecības reģionus var iedalīt pēc ģeogrāfiskā un pēc nozaru principa.
Ja uzņēmums iedala tirdzniecības reģionus pēc nozaru principa, tas dod iespēju tirdzniecības darbiniekam labāk iepazīt konkrētās nozares uzņāmumu problēmas un vajadzības, un viņš var piedāvāt tieši šiem uzņēmumiem piemērotākos risinājumus.
Tirdzniecības reģionu dalīšana pēc ģeogrāfiskā principa ir plašāk izplatīta, jo maksimāli samazina laiku, ko darbinieki pavada ceļā, un ļauj vairāk laika veltīt pārdošanai.…