Tirgus analīze
patērētāji grib maizi, ko ērti lietot, kas ir veselīga un garšīga
atšķirība no Eiropas, pie mums maize vairāk asociējas ar mājām, kur galvenokārt tā tiek ēsta
Patlaban gan Latvijā patērētājs vairāk izvēlas maizi pēc tās izsmalcinātās un īpašās garšas
Latvijas tirgū grieztās maizes apjoms gada laikā pieaudzis no 30 uz 40%
Īss uzņēmuma apraksts
Šodien uzņēmums visā Latvijā un aiz tās robežām piedāvā plašu, patērētāju prasībām piemērotu maizes produktu sortimentu ar preču zīmēm “Druva” un "Fazer". “Fazer maiznīcu” maizi raksturo labas garšas īpašības, kvalitāte, pievilcīgs iepakojums un pieejama cena.
2007.gada jūlijā "Fazer maiznīcu" Latvijas maizes mazumtirdzniecības tirgus daļa pēc vērtības bija 21,6%,
Fazer grupas kopīgās vērtības:
1. Klients: mēs vienmēr cenšamies pārspēt mūsu klientu cerības.
2. Kvalitātes izcilība: mēs tiecamies pēc augstas kvalitātes visā ko darām, un nepārtraukti turpinām attīstīties.
3. Komandas gars: apvienojot mūsu spēku un zināšanas, mēs iegūsim mūsu klientu uzticību un sasniegsim izvirzītos mērķus.
Uzņēmums savā darbībā ievēro atbildīgas uzņēmējdarbības principus, un atbalsta sociālās atbildības projektus visā Latvijā. …