Mērķis:
Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz veikto studentu ceļošanas motivāciju pētījumu, izvirzīt priekšlikumus tūrisma aģentūrai "Kolumbs" tās piedāvājuma pilnveidošanai un sekmīgākai produktu virzīšanai.
Bakalaura darba uzdevumi:
izpētīt tūristu motivācijas teorijas;
raksturot galvenos literatūrā atrodamos tūristu klasifikācijas modeļus;
identificēt patērētāju rīcību ietekmējošus faktorus;
veikt praktisku pētījumu, anketējot, Latvijas Universitātes, Ekonomikas un Vadības fakultātes studentus;
izanalizēt tūrisma aģentūras „Kolumbs” piedāvājumu un novērtēt tā atbilstību pētījumā konstatētajām studentu kā tūristu motivācijas īpatnībām;
izstrādāt priekšlikumus tūrisma aģentūrai "Kolumbs" tās piedāvājuma pilnveidošanai un sekmīgākai produktu virzīšanai;…