Firmas mārketinga - mix analīze.
Analizēt klientu kā mārketinga mikrovides faktoru
Analizēt vienu mārketinga mikrovides faktoru pēc izvēles.
Analizēt vienu mārketinga makrovides faktoru pēc izvēles.
Galvenās kompānijas vērtības:
MAXIMA Latvija ir uz klientu jeb pircēju orientēts uzņēmums, kura pamatuzdevums ir piedāvāt visā veikalu tīklā vislabāko kvalitātes un cenu attiecību.
MAXIMA Latvija par svarīgākajiem biznesa principiem uzskata godprātīgas attiecības ar partneriem.
MAXIMA Latvija korporatīvā pamatvērtība ir progresīvas motivācijas sistēmas darbiniekiem, ko papildina uzņēmuma sociāli atbildīga attieksme pret visiem strādājošajiem.
Misija
Sniegt maksimālu labumu vietējiem iedzīvotājiem, apmierināt viņu ikdienas vajadzības pēc plaša patēriņa produktiem.
Vīzija
Uzņēmums ir mazumtirdzniecības līderis uzņēmuma darbības robežās – katrā valstī, valsts reģionā, pilsētā vai ielā.
Latvijā strādā visu triju veidu veikali: MAXIMA X, MAXIMA XX un MAXIMA XXX.
MAXIMA Latvijā šobrīd pieder apmēram 21 % no mazumtirdzniecības preču tirgus.
Katru dienu MAXIMA veikalos Latvijā iepērkas vairāk nekā 270 tūkstoši pircēju.…