Secinājumi (I)
Darba slodzes uzņēmuma vadībai ir neatbilstošas – uzņēmuma veikals strādā arī sestdienās, darba pienākumus pārsvarā brīvdienās pilda uzņēmuma īpašnieki, bieži tiek strādāts virsstundu darbs.
Konkrētajā nozarē Vācijas mērogā ir ļoti daudz tiešo konkurentu, piemēram, vien Troidorfā, ir četri tiešie konkurenti Autoteile Weber, SL Autoteile, Troisdorfer Autoteile Ates GmbH, Mondorfer Autoteile. Pat uzņēmuma sadarbības partneri ir tiešie konkurenti, jo daži no tiem piedāvā piegādāt to pašu produkciju Troisdorfā un tās teritorijā.
Uzņēmums izmanto noliktavas programmu IOS 2000, kas ir preču pārvaldības sistēma, datu bāzi un visus izdevumu posteņus var individuāli pielāgot lietotāja vēlmēm un vajadzībām, darbojas tiešsaistē. Ja uzņēmumam būtu savs interneta veikals, tad ir iespēja izveidot e-komercijas savienojumu, programma piedāvā individuālus risinājumus, statistiku, pasūtījumu apstrādes, noliktavas vadību.
Secinājumi (II)
Analizējot Hofgeles dimensijas, tikai noskaidrots, ka uzņēmumā varas distance ir zema, uzņēmumā valda vairāk “ es” attieksme pret darbu un panākumiem, vide izceļas ar maskulīno pieeju, raksturīgs ilgtermiņa skatījums.
Konkrētās nozares un līdz ar to uzņēmuma darbiniekiem ir nepieciešama pietiekama kvalifikācija, valodu zināšanas, datortehnikas prasmes pieredzējuša lietotāja līmenī, lai spētu nodrošinājāt veiksmīgu tirdzniecības procesu.
Sieglarer Autoteile Manuchin GbR darbību atvieglo starptautiskie piegādātāji, kas preces ražo, marķē un izgatavo pēc Eiropas Savienības standartiem.
Uzņēmums vietējo tirgu ir apguvis, uzņēmumam katru gadu ir brīvi naudas līdzekļi, ko investēt uzņēmuma attīstībā, uzņēmums šādā veidā mazinātu atkarību no vietējā tirgus un tā svārstībām. Īstermiņa izmaksu pieaugums eksporta uzsākšanai uzņēmumam neradītu problēmas, uzņēmums ir spējīgs finansēt no esošajiem finanšu resursiem.
…