Secinājumi
Ceļa posmā veicot pārmijas Nr.1 defektoskopiju defektoskopisti neatklāja defektus šīs pārmijas kreisajā asmenī.
Defektoskopijas cehā veicot atšifrēšanu defektoskopisti neatklāja arī defektogrammā reģistrētos defektus pārmijas Nr.1 kreisajā asmenī.
SIA „Vides konsultāciju birojs” liecina, ka janvāra kravas vilciena avārijas izraisītā piesārņojuma pirmās kārtas sanācijas darbi ir bijuši veiksmīgi un apkārtējās vides kvalitātes apdraudējums ir savlaicīgi novērsts. Atlikušais piesārņojums ir koncentrēts dzelzceļa uzbērumā avārijas vietas tiešā tuvumā, un atbilstoši sanācijas otrās kārtas darbu programmai, tiek pakāpeniski savākts un utilizēts.
2013.gada sākumā veikta bojāto gruntsūdens monitoringa aku atjaunošana, kā arī papildus 5 aku ierīkošana, tādējādi, 2013.gadā monitorings pilnā apjomā tika veikts 12 akās.
Vakuumsūknēšana objektā turpmāk būtu jāveic 25 vai mazāk stundas mēnesī, gruntsūdens un virszemes ūdens kvalitātes monitoringu vajadzētu veikt ne biežāk kā 2 – 3 reizes gadā. Dzeramā ūdens monitorings Kraujas ciematā turpmāk nav uzskatāms par lietderīgu un ekonomiski pamatojamu.
Organizētas defektoskopijas ceha darba papildus pārbaudes, kā arī lokomotīvju un sliežu motortransporta brigāžu tehniskās mācības.
…