Nobeiguma secinājumi un ieteikumi
Zināšanu pārvaldība pastāv ne tikai uzņēmumos, bet arī katra cilvēka personīgajā dzīvē, turklāt tā ir arī tad, ja tās pārvaldīšanai tieši nekas netiek darīts, jo plānojot savu dzīvi, savus darbus, kaut kādā veidā sakārtojot zināšanas, tās tiek pārvaldītas
Zināšanu pārvaldības rīki ir ne tikai datorizēti, bet arī nedatorizēti, kas balstīti uz cilvēku resursiem un komunikācijas veidiem
Pārsvarā visi zināšanu pārvaldības rīki, kas tiek uzņēmumā izmantoti ir saistīti ar nedatorizētiem rīkiem, tātad uzņēmums savā pārvaldībā visvairāk izmanto zināšanu pārvaldības rīkus, kas saistīti ar personāla resursu izmantošanu un tiešajām klātienes komunikācijām
Apskatot uzņēmuma struktūru var redzēt, ka attālums starp tajā strādājošajiem darbiniekiem ir ļoti liels tāpat kā ļoti plašs ir darbinieku profesionālais klāsts, tas nozīmē, ka ir nepieciešams ieviest vienotu zināšanu pārvaldības sistēmu, kas atvieglotu zināšanu apmaiņu starp darbiniekiem
Tā kā uzņēmumā pašreiz nav un nekad nav bijuši piesaistīti zināšanu pārvaldības speciālisti, tad būtu noderīgi uz kādu brīdi tādus noalgot
Tā kā pašplūsmā ir izveidojušies zināšanu pārvaldības rīki, kas nav saistīti ar tehnoloģijām, tad lielāka uzmanība vadītājiem būtu jāpievērš tieši jaunu ar tehnoloģijām saistītu rīku ieviešanai, piemēram, interneta konferenču, iekšējo forumu izveidošanai
…