Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
4,99
Экономия:
0,65 (13%)
Со скидкой*:
4,34
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:454700
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.01.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 17 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2013.g. - 2015.g.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Audzēknes sagatavotības vērtējums, sagatavošanas procesa mērķi, uzdevumi    6
1.1.  Sportistes raksturojums (vecums, dzimums u.c. faktori)    6
1.2.  Kontrolvingrinājumi sagatavotības novērtēšanā    10
1.3.  Sportistes uzrādīto rezultātu analīze    16
1.4.  Sportistes sagatavošanas procesa mērķis šajā sezonā (galvenās sacensības)    17
1.5.  Būtiskāko sagatavošanas veidu un to uzdevumu raksturojums sezonā (psiholoģiskā, tehniskā, taktiskā, integrālā, teorētiskā, fiziskā)    17
2.  Treniņu darba plānošana    18
2.1.  Sporta veida gada cikla periodi    18
2.2.  Biomotorās spējas un to attīstīšanas metodes    19
2.3.  Treniņu gada plāns    20
2.4.  Treniņu mezocikla (mēneša) plāns    25
2.5.  Treniņu mikrocikla (nedēļas) plāns    25
3.  Treniņu nodarbības konspekts    27
4.  Izmantotā literatūra    31
  Pielikums    32
Фрагмент работы

Gada plāns tika veidots no 12 mēnešu cikliem jeb mezocikliem, kur katrs sadalīts mēnesis ir sadalīts 4 nedēļu ciklos jeb mikrociklos. Gada plāns tiks iesākts februāra mēnesī.
Sagatavošanās periods ilgst 8 mēnešus, no kuriem 6 mēnešus treniņi ir paredzēti vispārējās izturības attīstīšanai, 1 mēnesis speciālajiem spēka treniņiem, 1 mēnesis speciālie sacensību sagatavošanās treniņi.
Sacensību periodā 5 nedēļas tiks veltītas fiziskās formas virsotnes sasniegšanai, no kurām 10 dienas būs pilnīga atjaunošanās. Pēc sacensībām būs pārejas periods 1 mēneša garumā, un tad atkal sāksies sagatavošanās periods uz nākamo mēŗki.
1.mēnesī - paredzēta vispusīgās fiziskās sagatavotības attīstīšana. Treniņi tiks uzsākti ar vispārīgo fizisko sagatavošanu. Treniņi notiks 3 reizes nedēļā pirmdienās, trešdienās un piektdienās ar zemu intensitāti, lai izvairītos no pārtrenēšanās riska un muskuļu sāpēm. Paredzēti divi aerobās slodzes treniņi nedēļā (velotrenažieri, eliptiskie, slēpošanas trenažieri, skrejceliņi, steperi) un 1 spēka treniņš nedēļā. Aerobās slodzes sportiste veiks pa 30-40 min ar pulsu 60-65% jeb 114-123 sit/min no maksimālās sirds frekvences. Mērķis uzlabot muskuļu un locītavu vielmaiņu un asins apgādi, nostiprināt locītavas un saites. Spēka treniņi tiks veidoti pēc apļa metodes, tajos tiks izmantots savs svars, vingrojumi ar nelielu pretestību, veicot vingrinājumus 8-12 atkārtojumiem 2 piegājieniem jeb divi apļi.
2.mēnesī -vispusīgās fiziskās sagatavotības attīstīšanas turpināšana. Treniņi notiks 3 reizes nedēļā - 2 aerobās slodzes treniņi nedēļā un 1 spēka apļa treniņš nedēļā. Aerobās slodzes sportiste veiks pa 30-40 min ar pulsu 65-70% no maksimālās sirds frekvences. Spēka treniņos dominē vienkārši vingrinājumi, pakāpeniski un lēni palielina apjomu, rūpīgi jākontrolē vingrinājumu ietekmes radītie efektu tiks izmantota 10-20% pretestība no maksimālās, veicot vingrinājumus 12-20 atkārtojumiem pa 2 piegājieniem -apļiem.
3. – 5.mēnesī- vispusīgās fiziskās sagatavotības attīstīšana. Treniņi notiks 3 reizes nedēļā - 2 aerobās slodzes treniņi nedēļā un 1 spēka treniņš nedēļā. Aerobās slodzes sportiste veiks pa 40-60 min ar pulsu 65-70% no maksimālās sirds frekvences. Spēka treniņos tiks izmantota 30-70% pretestība no maksimālās, veicot vingrinājumus 12-20atkārtojumiem pa 3 piegājieniem - apļiem.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Treniņu plāna projekts. Veselības sports”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/454700

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация