Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
3,99
Экономия:
0,68 (17%)
Со скидкой*:
3,31
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:742584
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.01.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Veģetārisma vēsture    3
  Veģetārisma jēdziens    3
  Veģetāra dzīvesveida priekšrocības    6
  Veģetārisma trūkumi    11
  Ēdienkarte veģetārietim    12
  Izmantotās literatūras saraksts    14
Фрагмент работы

Veselīga veģetāra uztura ieteikumi
Katrs veģetārietis iesācējs gribētu zināt, kā tad viņam tālāk dzīvot, un ko tad viņš var un ko vajadzētu ēst. Daži ieteikumi, kādus produktus un ko veģetārietim vajadzētu lietot uzturā.
• Jāēd pēc iespējas vairāk termiski neapstrādātu, svaigu un ekoloģiski tīru produktu: augļus, ogas, dārzeņus, zaļumus, diedzētus graudus un sēklas.
• Jāpievērš uzmanība tam, lai ēdienkartē netrūktu olbaltumvielu. Lieliski olbaltumvielu avoti ir pupas, pupiņas (it īpaši soja), zirņi, lēcas, ķirbju sēklas, saulespuķu sēklas, rieksti un auzu pārslas. Minētie produkti ir arī lielisks dzelzs avots.
• Jānodrošina savs organisms ar nepieciešamajām taukvielām, lietojot dažādas augu eļļas, priekšroku dodot nerafinētām, mehāniski iegūtām eļļām. 1-2 tējkarotes linsēklu eļļas nodrošina ar nepieciešamo omega-3 taukskābju diennakts devu. Lieliski taukvielu avoti ir arī rieksti un sēklas.
• Jāminimizē cukura un sāls, kā arī balto miltu izstrādājumu lietošana. Nevajag aizrauties ar saldinātajiem dzērieniem, kafiju un alkoholu; tāpat jācenšas izvairīties no produktiem, kuriem pievienotas pārtikas piedevas (e-vielas). Jācenšas ierobežot arī konservētu un marinētu produktu lietošana.
• Jāevēro mērenība un jālieto pēc iespējas dažādāki veselīgi produkti. Nav ieteicams lietot ļoti daudz sojas produktu, jo soja cita starpā satur cilvēka organismam nelabvēlīgas vielas, it īpaši nevārītas sojas pupiņas. Arī citi produkti, kuros ir daudz uzturvielu un maz ūdens, jāēd ar mēru, jo tos organismam ir grūtāk sagremot. Pie koncentrētajiem produktiem pieder rieksti, sēklas un pākšaugi. Šos produktus vēlams ēst mērcētus (rieksti) un vārītus (pākšaugi).

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Veģetārisma fizioloģija. Veģetārisma plusi un mīnusi, ēdienkarte veģetārietim”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/742584

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация