Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 1.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 2.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 3.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 4.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 5.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 6.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 7.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 8.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 9.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 10.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 11.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 12.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 13.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 14.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 15.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 16.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 17.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 18.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 19.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 20.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 21.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 22.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 23.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 24.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 25.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 26.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 27.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 28.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 29.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 30.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 31.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 32.
  • Реферат 'Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums', 33.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Reklāmas loma efektīvas komercdarbības nodrošināšanā    3
1.1.  Reklāma, tās galvenie uzdevumi un veicinošie faktori    4
1.2.  Reklāmas izplatīšanas veidi un kanāli    6
1.2.1.  Radio    6
1.2.2.  Televīzija    7
1.2.3.  Prese    8
1.2.4.  Vides reklāma    10
1.3.  Reklāmas budžeta plānošana    11
1.4.  Reklāmas loma klientu piesaistīšanā    13
2.  Vispārējs uzņēmuma apraksts    16
2.1.  Uzņēmuma apraksts    16
2.2.  Organizatoriskā struktūra    16
2.3.  Pakalpojumu sortiments    17
2.4.  SVID analīze    17
3.  SIA “SkyBuilding” reklāma    19
3.1.  Efektīva reklāmas kampaņas plānošana    19
3.2.  Sabiedrisko attiecību un uzņēmuma tēla veidošana    20
3.3.  Darbs ar klientiem    20
3.4.  Konkurenti    20
3.5.  Tirgus raksturojums un iespējas    22
3.6.  Mērķu auditorijas un efektīvākā reklāmas veida noteikšana    23
3.7.  Reklāmas budžeta plānošanas    24
3.8.  Reklāmas līdzekļu izmaksas    25
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras saraksts   
Фрагмент работы

Reklāma dod iespēju informēt sabiedrību par produktiem un pakalpojumiem, to uzlabojumiem un jau esošajām priekšrocībām. Galvenais reklāmas pamatā parasti ir mārketings, kad notiek tirgus izpēte, mērķauditorijas noteikšana un izvēle. Pēc iegūtajiem datiem arī tiek nolemts, kāda reklāma produktam vai pakalpojumam ir nepieciešama.
Lai reklāma būtu efektīvāka, tajā izmanto īpašus, cilvēka uzmanību augstākajā mērā piesaistošus elementus. Tie var būt, piemēram, iemīļoti, populāri varoņi, aktieri, sabiedrībā zināmi cilvēki, modeļi, sportisti un citi. Dažāda līmeņa slavenības ir iemīļotas cilvēku vidū, un daudzi vēlas tām līdzināties vai vismaz caur reklāmu piekļūt tuvāk savam elkam, kaut vai iegādājoties preci, kuru tas reklamē. Bērni atstāj lielāku iespaidu uz sievietēm nekā uz vīriešiem, jo īpaši uz esošajām mātēm. Tāpat reklāmā veiksmīgi tiek novērtēts labs humors. Reklāma, kas pasniegta kā labs joks, rada cilvēkos pozitīvas emocijas, to ir vieglāk uztvert, kā arī tā labāk paliek atmiņā.
Mūsdienās ikviena komercuzņēmuma vadītājam ir jāorientējas dažādās sfērās, jo veiksmīgāk var strādāt un attīstīt uzņēmumu, ja zina, ar kādām grūtībām, problēmām vai ierobežojumiem nāksies saskarties, kā rīkoties un ko sagaidīt konkrētajā situācijā. Tādēļ, ņemot vērā reklāmas nozīmi mūsdienu lielās konkurences apstākļos ikviena komercuzņēmuma darbības popularizēšanai un uzlabošanai, izvēlēta kursa darba tēma „Uzņēmuma SIA „SkyBuilding”reklāmas veidi un to novērtējums”.
Komercdarbība ir atklāta saimnieciskā darbība, kuru savā vārdā peļņas gūšanas nolūkā veic komersants. Komercdarbība ir viens no uzņēmējdarbības veidiem. Komercdarbību Latvijā regulē Satversme, Komerclikums, Civillikums un citi likumi, kā arī Latvijas Republikai saistošās starptautisko tiesību normas. Komercdarbībai Civillikuma noteikumi piemērojami tiktāl, ciktāl šajā likumā vai citos komercdarbību regulējošos likumos nav noteikts citādi. Veiksmīga uzņēmuma komercdarbība ir atkarīga no katrā konkrētā uzņēmumā izveidotās mārketinga stratēģijas. Viens no mārketinga pasākumu kompleksa nozīmīgākajiem faktoriem ir “Virzīšana tirgū”. Ar produkta virzīšanu tirgū saprot jebkuru paziņojuma formu, ko izmanto klientu informācijai, pārliecināšanai vai atgādināšanai par piedāvātajām precēm, pakalpojumiem, idejām, sabiedrisko darbību vai ietekmi uz sabiedrību.…

Коментарий автора
Atlants