Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.05.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 1.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 2.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 3.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 4.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 5.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 6.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 7.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 8.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 9.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 10.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 11.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 12.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 13.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 14.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 15.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 16.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 17.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 18.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 19.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 20.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 21.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 22.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 23.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 24.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 25.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 26.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 27.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 28.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 29.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 30.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 31.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 32.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 33.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 34.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 35.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 36.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 37.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 38.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 39.
  • Презентация 'Kompānijas "Gillete" tradicionālās un netradicionālās reklāmas analīze', 40.
Фрагмент работы

Budžets
19,8 miljardi (2011)
naudu nežēlo
miljoni
miljardi
8,961,000,000 (2001)
Match3 Turbo (1998)
750 miljinvestēja
300 miljmarketings
TOP 100 (32)

Reklāmas ziņojuma efektivitāte
Dažādi veidi
tradicionāli, netradicionāli
Neizceļ to, ka ir labākie
attīstās, neapstājas pie paveiktā
Vairākas mērķauditorijas
Strādā –(1milj. vīriešu lieto = katru dienu)

Secinājumi
Netaupa naudu mārketingam
inovācija
izglītošana
Zīmols kopš 19.gs.
izaugsme
Zināmu cilvēku iesaistīšana
Veiksmīgi sevi pozicionē
Nav konkurentu

Коментарий автора
Atlants