Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.09.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Organizāciju motivācija apgūt starptautiskos tirgus. Starptautiskā mārketinga ak', 1.
  • Конспект 'Organizāciju motivācija apgūt starptautiskos tirgus. Starptautiskā mārketinga ak', 2.
  • Конспект 'Organizāciju motivācija apgūt starptautiskos tirgus. Starptautiskā mārketinga ak', 3.
  • Конспект 'Organizāciju motivācija apgūt starptautiskos tirgus. Starptautiskā mārketinga ak', 4.
  • Конспект 'Organizāciju motivācija apgūt starptautiskos tirgus. Starptautiskā mārketinga ak', 5.
Фрагмент работы

Starptautiskā mārketinga nepieciešamība uzsākot darbību Ķīnas/ ASV/ Krievijas tirgū.
Ieejot kādā citā tirgū ir jāsāk ar tādu makroekonomisko faktoru vērtēšanu kā valūtas stabilitāte, valūtas kurss, mājsaimniecību patēriņa līmenis utt. Izpētot makroekonomiskos faktorus ir izveidota bāze, lai varētu sākt rēķināt tirgū ieiešanas izmaksas. Dažas valstis, piemēram, Ķīna, pieprasa, lai kāda daļa no uzņēmuma, kas ienāk valstī, piederētu valstij, kurā ienāk (šajā gadījumā Ķīnai). Ir ļoti svarīgi, lai par katru mērķa tirgu būtu pieejama detalizēta informācija, lai visi lēmumi, kas saistīti ar mārketinga aktivitātēm tiktu pieņemti piesardzīgi. Tālāk var notikt ne tikai mikroekonomisko apstākļu analizē, bet arī tādu vietējo apstākļu kā mārketinga izpēte attiecībā uz mārketinga mix. Visa iegūtā informācija kalpo kā bāze segmentēšanai, mērķu sasniegšanai un pozicionēšanai konkrētā valstī. Jāņem vērā arī vietējā tirgus vērtība, spēkā esošie tarifi un kvotas, kā arī iespējas un draudi jaunpienācējiem. Uzņēmumam, kas grasās ieiet tirgū arī ir jāpapēta tuvie konkurenti vai arī līdzīgas vietējās kompānijas, kas ir iegājušas tirgū, lai gūtu tuvāku priekšstatu par izmaksām, kas gaidāmas ieiešanai tirgū. Pēc visu iepriekš minēto aktivitāšu izpildīšanas mārketinga speciālistiem būtu jādodas uz valsti, kurā ir vēlme ieiet ar savu organizāciju. Ir jāgūst priekšstats par nācijas kultūru un uzņēmējdarbības vidi. Pēc pirmā iespaida jau var spriest kādā ziņā tauta ir līdzīga vai atšķirīga vietējai tautai, vai arī tautai, kura dzīvo kādā valstī, kurā uzņēmums jau ir uzsācis uzņēmējdarbību.

Коментарий автора
Atlants