-
Partizānu mārketings
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
Pētījuma izklāsts | 4 | |
Partizānu mārketinga būtība | 4 | |
Cilvēku psiholoģija – galvenais partizānu mārketinga ierocis. | 5 | |
Patērētāju informācijas maņu uztvere | 7 | |
Bendlera modelis | 7 | |
Iedarbības verbālās metodes | 8 | |
Partizānu mārketinga stratēģijas | 10 | |
Partizānu mārketinga „ieroču” veidi | 12 |
Partizānu mārketings ( guerrilla marketing) ir viens no mārketinga virzeniem, kur tiek izmantotas reklāmu zemo izmaksu metodes, lai efektīvi veicinātu savu produktu vai pakalpojumu, piesaistīt jaunus klientus un palielināt savu peļņu, neieguldot vai minimāli ieguldot līdzekļus. Tāpēc, partizānu mārketingu sauc arī par „zema budžeta realizāciju”.
Pētījuma mērķis ir, izpētīt partizānu mārketinga būtību un pozīciju klasiskā mārketinga teorijās.
Mērķu sasniegšanai tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi :
izpētīt partizāņu marketinga darbības principus;
analizēt informāciju par partizānu mārketinga populārākajām metodēm;
Kā arī izpētīt informāciju par partizānu mārketinga oriģināliem risinājumiem;
Pētījuma objekts: partizānu mārketinga būtībā un pozīcija klasiskā mārketinga izpratnē un mūsdienas sabiedrībā.…
Partizānu mārketings - ir mārketinga koncepcija, kuras mērķis ir rast uzņēmumam vai uzņēmējam savu mārketinga nišu, atsakoties no atklātas konkurences un netradicionālu, bet efektīvo reklāmas metožu izmantošanu un veicināt savu produktu un pakalpojumu. Prtizānu mārketingam piemīt elastība un mobilitāte.
