Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.02.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 1.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 2.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 3.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 4.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 5.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 6.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 7.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 8.
  • Реферат 'Mārketinga plāns', 9.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Produkts    4
2.  Tirgus    5
3.  Produkta virzīšana tirgū    6
  Secinājumi    7
  Izmantotā literatūra    8
Фрагмент работы

Secinājumi
Rakstot sava biznesa mārketinga plānu bija interesanti izpētīt vai tiešām mans piedāvātais produkts būs pieprasīts. Secināju,ka tirgū ir daudz līdzīgu produktu, bet tas nenozīmē,ka man nav iespēju iekļūt šajā tirgū. Jāatrod pareizā pieeja klientiem un jāattīsta mans produkts.
Uzņēmuma produkta īpašības un vērtības ir aktuālas cilvēkiem un spētu apmierināt to vajadzības un vēlmes. Šis produkts bija pieprasīts iepriekš un domāju, ka arī tupmāk tas būs tikpat labi pieprasīts, jo tādas lietas tik ātri neizzūd.
Mans darba mērķis bija raksturot produktu, noteikt tā mērķauditoriju un izveidot rīcības plānu sava produkta sekmīgai virzīšanai tirgū, ko manuprāt man izdevās izdarīt.

Atlants