-
Klientu apmierinātība ar sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu piedāvājumu Ventspils pilsētā
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 3 | |
Annotation | 4 | |
анотация | 5 | |
Ievads | 6 | |
1. | Pakalpojums, tā būtība | 8 |
1. 1. | Pakalpojuma īpašības | 7 |
1. 2. | Pakalpojuma klasifikācija | 11 |
1. 3. | Preču un pakalpojumu salīdzinājums | 14 |
1. 4. | Pakalpojuma kvalitātes izpratne | 16 |
2. | Patērētāju vajadzības ietekmējošie faktori | 22 |
2. 1. | Vajadzības, vēlmes un prasības | 22 |
2. 2. | Novērtējums, apmierinātība un kvalitāte | 23 |
2. 3. | Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori | 24 |
3. | Patērētāju uzvedība pakalpojuma vidē | 30 |
4. | Ventspils pilsētas sabiedrisko ēdināšanas iestāžu apraksts un esošās situācijas analīze | 36 |
4. 1. | Ēdināšanas uzņēmumu iedalījums | 36 |
4.2. | Esošās situācijas apraksts sabiedriskās ēdināšanas jomā Ventspils pilsētā | 39 |
4. 3. | Pētījuma rezultāti | 45 |
4. 4. | Sabiedriskās ēdināšanas tendences Eiropā | 47 |
Secinājumi un priekšlikumi | 51 | |
Izmatotās literatūras un avotu saraksts | 51 | |
Galvojums |
Palielinoties konkurencei, uzņēmumi parasti sāk vairāk pievērst uzmanību savu preču un pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai. Taču ne vienmēr tas izdodas tik veiksmīgi, ka būtu gribēts. Pēdējos gados Ventspilī ir atvērtas vairākas sabiedriskās ēdināšanas iestādes, piemēram, kafejnīca - bistro „Landoras Zelta ķēķis”, kafejnīca – bārs „Kosmoss”, kafejnīca „Kupfernams” u.c. Bet tik un tā ir dzirdamas negatīvas atsauksmes par to, ka Ventspilī nav normālas vietas, kur aiziet ieturēt garšīgu maltīti, visur valda vienveidība un neapmierinoša apkalpošana.
Darba mērķis ir izpētīt klientu apmierinātību ar sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu piedāvājumu Ventspils pilsētā. Lai sasniegtu šo mērķi ir nepieciešams izvirzīt šādus uzdevumus:
definēt, kas ir pakalpojums un tā būtība;
noskaidrot faktorus, kuri ietekmē patērētāju vajadzības un rīcību;
izpētīt patērētāju uzvedību pakalpojuma vidē;
izanalizēt esošo situāciju sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu jomā Ventspils pilsētā;
veikt aptauju par klientu apmierinātību ar sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu piedāvājumu Ventspils pilsētā;
apkopot aptaujas rezultātus.
Par pētījuma teorētisko bāzi tiks izmantoti tādu slavenu mārketinga speciālistu sarakstītā literatūra kā Filips Kotlers, Kristofers Loveloks un Adrians Palmers, par pētījuma praktiskiem avotiem tiks izmantoti periodiskie izdevumi, Ventspils pilsētas portālā un autores veiktie aptaujas dati. Dati iegūti no 184 respondentiem (mērķauditorija – studenti, strādājošie un skolnieki), kuri atbildēja uz 26 jautājumiem.
Darba pirmajā nodaļā tiks apskatīts kas ir pakalpojums un tā būtība. Šī nodaļa ietver sevī pakalpojuma īpašības, klasifikāciju, kā arī tiks salīdzinātas preces ar pakalpojumiem, lai izprastu to atšķirības.
Otrajā nodaļā tiks apskatīti faktori, kuri ietekmē patērētāju vajadzības, kādas ir patērētāju prasības.
Trešajā nodaļa ir par patērētāju uzvedību pakalpojuma vidē, kā tiek pieņemts pakalpojuma pirkšanas lēmums.
Ceturtā nodaļa ir esošās situācijas sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu jomā Ventspils pilsētā apraksts, tajā tiek ietverts ēdināšanas uzņēmumu iedalījums, apkopoti pētījuma rezultāti un īsi apskatītās, kādas ir tendences Eiropā.
Darba noslēgumā ir aprakstīti secinājumi un sniegti priekšlikumi.…
Pakalpojums (īpašības,klasif.,preču&pakalp.salīdz.,pakalp.kvaltātes izpratne); patērēt.vajadzību ietekm.faktori (vajadzības,vēlmes&prasības,novērtējums,apmierinātība,kvalitāte,patērētāju rīcības ietekm.faktori); patērētāju uzvedība pakalpojuma vidē; praktiskā daļā pētījums par Ventspili
