Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.03.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Эссе 'Kopienu veidošana kā zīmola stratēģija. Uzņēmuma “Sephora” gadījuma analīze', 1.
  • Эссе 'Kopienu veidošana kā zīmola stratēģija. Uzņēmuma “Sephora” gadījuma analīze', 2.
  • Эссе 'Kopienu veidošana kā zīmola stratēģija. Uzņēmuma “Sephora” gadījuma analīze', 3.
  • Эссе 'Kopienu veidošana kā zīmola stratēģija. Uzņēmuma “Sephora” gadījuma analīze', 4.
  • Эссе 'Kopienu veidošana kā zīmola stratēģija. Uzņēmuma “Sephora” gadījuma analīze', 5.
Фрагмент работы

Uzņēmums “Sephora” ir kosmētikas un parfimērijas veikalu ķēde, tika dibināta 1970. gadā Francijā. 1977. gadā uzņēmumu nopirka koncerns “Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH), kas būtiski ietekmēja uzņēmuma attīstību. Uzņēmuma vērtības ir cilvēki, planēta un kopiena. Uzņēmums sevi pozicionē kā vadošo uzņēmumu tirdzniecībā gan tiešsaistē, gan attālināti. “Sephora” misija ir rast visiem pircējiem vislabāko pirkšanas pieredzi un sekmēt brīvību no bailēm pircēju kopienā.
Dati, kas ir pieejami “Sephora” mājaslapā liecina, ka uzņēmumam pieder 2 700 veikalu 35 valstīs, ar vairāk nekā 500 veikaliem Ziemeļamerikas un Dienvidamerikas kontinentos. 2021. gadā, 67 % no uzņēmuma darbiniekiem pie dažādām etniskajām grupām, bet 18 % no darbiniekiem bija afrikānī, kas demonstrē uzņēmuma apņēmību piesaistīt darbam vairākas etniskās grupās. …

Коментарий автора
Atlants