Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.04.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Mārketinga plānošanas procesi', 1.
  • Презентация 'Mārketinga plānošanas procesi', 2.
  • Презентация 'Mārketinga plānošanas procesi', 3.
  • Презентация 'Mārketinga plānošanas procesi', 4.
  • Презентация 'Mārketinga plānošanas procesi', 5.
  • Презентация 'Mārketinga plānošanas procesi', 6.
  • Презентация 'Mārketinga plānošanas procesi', 7.
  • Презентация 'Mārketinga plānošanas procesi', 8.
Фрагмент работы

Jānosaka tirgus pozīcija un jānovērtē uzņēmuma spēks
Tirgus pozīcija raksturo uzņēmuma stāvokli tirgū: tirgus daļu, ģeogrāfisko izvietojumu, klientus, personālu, uzņēmuma tēlu, pielietotās mārketinga metodes un stratēģijas.
Tiek nodalīti divi atšķirīgi produktu veidi: taustāma prece un pakalpojums.
Spēku veidojošie faktori.
Finanšu resursi un kredītspēja
Tehnoloģija
Uzņēmuma tēls un zīmols
Personāls
Vērtīgie un lojālie klienti.
Tad, kad ir pabeigta tirgus pozīcijas analīze, var izvirzīt finanšu un stratēģiskos mērķus.
Nākamais plānošanas posms paredz mērķiem un resursiem atbilstošu stratēģiju izvēli. Viena mērķa sasniegšanai parasti izmanto vairākas stratēģijas. Stratēģiju realizācija reāli atspoguļojas uzņēmuma biznesa vai mārketinga plānā.
Mārketinga plānošanas noslēdzošais posms ir kontroles mehānisma izveidošana. Kontrole paredz uzraudzību par notiekošajiem procesiem, to analīzei un nepieciešamo korekciju veikšanai.…

Atlants