-
Personāla darba izpildes rezultatīvo rādītāju novērtēšana un karjeras izaugsmes plānošana uzņēmumā "ViaSat"
Nr. | Название главы | Стр. |
Saīsinājumu rādītājs | 3 | |
Ievads | 4 | |
1. | Novērtēšanas sistēmas teorētiskie aspekti | 7 |
1.1. | Novērtēšanas mērķi un kritēriji | 7 |
1.2. | Personāldarbības novērtēšanas veidi un metodes | 9 |
2. | AS „VIASAT" darbības vispārējs raksturojums | 12 |
2.1. | Uzņēmuma “Viasat” darbības apraksts un tā vieta nozarē | 12 |
2.2. | Organizātoriskā struktūra un personāls | 21 |
2.3. | SVID analīze | 27 |
2.4.1. | Personāla novērtēšanas sistēmas elementi | 31 |
2.4.2. | Personāla izglītības un profesionālo kompetenču ietekme uz darbinieku darba rezultātu | 34 |
2.4.3. | Personāla karjeras izaugsmes un attīstības iespējas uzņēmumā | 37 |
2.4.4. | Darbinieku apmierinātības pētījums un anketēšanas rezultātā iegūto datu analīze | 39 |
Secinājumi un priekšlikumi | 46 | |
Izmantoto avotu un literatūras saraksts | 48 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Kursa darba mērķis bija izpētīt un analizēt personāla darba izpildes rezultatīvo rādītāju novērtēšanas sistēmu un karjeras izaugsmes iespējas uzņēmumā AS „VIASAT”. Uz pētījuma pamata autore ir izveidojusi secinājumus.
Secinājumi
1. AS “VIASAT” veiksmīgi darbojas telemārketinga un pakalpojumu nozarē jau vairāk nekā 13 gadus.Savā jomā pēc konkurētspējas novērtēšanas rezultātiem apkalpošanas ziņā uzņēmums ieņem 3. vietu, taču kā satelīttelevīzijas pārraidītājs 1. vietu.
2. Uzņēmumā tiek nodarbināti ap 200 darbiniekiem, no kuriem 160 ir telemārketinga aģenti vecuma grupā no 20-35 gadiem ar darba stāžu līdz 2 gadiem.
3. Uzņēmumā komandas darba organizācija ir balstīta uz komandas principu, kurš nosaka, ka komandai ir viens mērķis, tiek veikta pienākumu deleģēšana un lēmumu pieņemšanas procesa decentralizācija, kā arī pastāv aktīva komunikācija starp visiem komandas locekļiem.
4. Uzņēmumā “VIASAT” vadīšanas stils, nosaka to ka aģentiem nav tiesību pieņemt būtiskus lēmumus nekonsutējoties ar grupas vadību.
5. Veiktā personāla novērtēšana uzņēmumā sniedz iespēju uzņēmuma vadītājiem palīdzēt saviem darbiniekiem attīstīties, cenšoties noskaidrot darbinieku motivāciju, to apmierinātības līmeni un novērtējot viņu potenciālu.
6. Personāla novērtēšanas rezultāti ir snieguši priekšstatu par katra darbinieka viedokli un to, kā viņi jūtas uzņēmumā kopumā, kā arī sniedz ieteikumus no visas darbinieku plašās gupas kopējās komunikācijas uzlabošanai. Darbinieku apmierinātības līmenis iezīmējas faktorā par atalgojumu, kur 58% darbinieku nav apmierināti ar atalgojumu, 25% ir daļēji apmierināti un tikai 17% ir apmierināti ar atalgojuma sistēmu.
7. Pēc vērtēšānas rezultatiem jauzlabo iekšejā komunikācija un algu veidošanas struktūra. Lai arī vērtēšanas sistēma ir ieviesta sekmīgi, taču nepieciešamas nelielas atkāpes no noteiktiem standartiem, lai neradītu darbiniekiem parlieku lielu neērtības un diskomforta sajūtu.
…