Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.12.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 23 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Реферат 'Cenu stratēģija, produkta izplatīšanas kanāli un virzīšanas stratēģija, piemēra ', 1.
  • Реферат 'Cenu stratēģija, produkta izplatīšanas kanāli un virzīšanas stratēģija, piemēra ', 2.
  • Реферат 'Cenu stratēģija, produkta izplatīšanas kanāli un virzīšanas stratēģija, piemēra ', 3.
  • Реферат 'Cenu stratēģija, produkta izplatīšanas kanāli un virzīšanas stratēģija, piemēra ', 4.
  • Реферат 'Cenu stratēģija, produkta izplatīšanas kanāli un virzīšanas stratēģija, piemēra ', 5.
  • Реферат 'Cenu stratēģija, produkta izplatīšanas kanāli un virzīšanas stratēģija, piemēra ', 6.
  • Реферат 'Cenu stratēģija, produkta izplatīšanas kanāli un virzīšanas stratēģija, piemēra ', 7.
  • Реферат 'Cenu stratēģija, produkta izplatīšanas kanāli un virzīšanas stratēģija, piemēra ', 8.
  • Реферат 'Cenu stratēģija, produkta izplatīšanas kanāli un virzīšanas stratēģija, piemēra ', 9.
  • Реферат 'Cenu stratēģija, produkta izplatīšanas kanāli un virzīšanas stratēģija, piemēra ', 10.
  • Реферат 'Cenu stratēģija, produkta izplatīšanas kanāli un virzīšanas stratēģija, piemēra ', 11.
  • Реферат 'Cenu stratēģija, produkta izplatīšanas kanāli un virzīšanas stratēģija, piemēra ', 12.
  • Реферат 'Cenu stratēģija, produkta izplatīšanas kanāli un virzīšanas stratēģija, piemēra ', 13.
  • Реферат 'Cenu stratēģija, produkta izplatīšanas kanāli un virzīšanas stratēģija, piemēra ', 14.
  • Реферат 'Cenu stratēģija, produkta izplatīšanas kanāli un virzīšanas stratēģija, piemēra ', 15.
  • Реферат 'Cenu stratēģija, produkta izplatīšanas kanāli un virzīšanas stratēģija, piemēra ', 16.
  • Реферат 'Cenu stratēģija, produkta izplatīšanas kanāli un virzīšanas stratēģija, piemēra ', 17.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  CENAS VEIDOŠANĀS JĒDZIENI, STRATĒĢIJAS    4
1.1  Cenu stratēģijas    5
2.  IZPLATĪŠANAS KANĀLU FUNKCIJAS UN VEIDI    7
3.  ĀGENSKALNA TIRGUS PRODUKTI/PAKALPOJUMI, TO CENU PIEDĀVĀJUMS, IZPLATĪŠANAS KANĀLI UN VIRZĪŠANAS STRATĒĢIJAS    9
3.1  Āgenskalna tirgus cenu piedāvājums    10
3.2  Āgenskalna tirgus izplatīšanas kanāli    11
3.4  Āgenskalna tirgus virzīšanas stratēģijas    12
4.  IETEKMĒJOŠIE FAKTORI UZŅĒMUMĀ    13
4.1  Āgenskalna tirgus iekšējo faktoru nozīme    13
4.2  Āgenskalna tirgus ārējo faktoru nozīme    14
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    15
  ATSAUCES    16
Фрагмент работы

Šajā referātā tiks veikts literatūras apskats par cenas veidošanās jēdzieniem un stratēģijām, kā arī par izplatīšanas kanālu funkcijām un to veidiem. Lai analizētu piemēru, ir svarīgi nostiprināt teorijas zināšanas kvalitatīvai sapratnei.
Kā piemērs tiks apskatīts Āgenskalna tirgus, kas ir lielākais un senākais tirgus Daugavas kreisajā krastā, un tam ir valsts kultūras pieminekļa statuss. Āgenskalna tirgus ir iekļaujoša, daudzpusīga un videi draudzīga publiska telpa, kur notiek arī kultūras, izglītības un dažādi citi pasākumi. (Āgenskalna tirgus, 2023) Par Āgenskalna tirgu tiks analizēti tā produkti un pakalpojumi, kā arī to izplatīšanas kanālu esamība, virzīšanas stratēģijas, cenu piedāvājums un to ietekmējošie faktori uzņēmumā (iekšējie, ārējie).
Pētīt tieši šo uzņēmumu ir noderīgi, jo tam piemīt oriģinalitāte, radošums un kultūras mantojuma saglabāšana. Analizēt tieši šī uzņēmuma produktus, cenu piedāvājumus u.c. ir svarīgi, jo uzņēmuma pamats balstās uz mājražotājiem, zemniekiem un jaunajiem ražotājiem, to atbalstīšanu, tāpēc šajā vietā esošie faktori var atšķirties no citiem tirgiem un to piedāvājuma robežām.…

Коментарий автора
Atlants