-
Pakalpojuma kvalitāte
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
Pakalpojumu būtība | 4 | |
1.1. | Pakalpojumu un to mārketinga plānu iezīmes | 5 |
1.2. | Pakalpojumu uzņēmumu mārketinga stratēģijas | 6 |
1.3. | Diferenciācijas vadīšana | 7 |
2. | Pakalpojumu kvalitāte | 9 |
2.1. | Servisa darījuma veidi | 12 |
2.2. | Personāla nozīmīgums | 14 |
2.3. | Kvalitatīvu servisu veicinoši apstākļi | 16 |
3. | Pakalpojumu kvalitātes vadība | 17 |
Kopsavilkums | 21 | |
Izmantotā literatūra | 22 |
Pakalpojumu nozares ir salīdzinoši dažādas. Valstiskais sektors, kas ietver tiesas, nodarbinātības pakalpojumus, slimnīcas, kredītiestādes un skolas, ietilpst pakalpojumu biznesā. Privātais bezpeļņas sektors ietver muzejus, labdarības organizācijas, baznīcas, koledžas, fondus un slimnīcas, kas arī ietilpst pakalpojumu nozarē. Pakalpojumu nozarē ietilpst arī biznesa sektors, ietverot aviolīnijas, bankas, viesnīcas, apdrošināšanas kompānijas, interneta pakalpojumu sniedzējus, konsultāciju uzņēmumus, medicīnas prakses un uz internetu bāzētus pakalpojumus. Daudzi ražošanas sektorā strādājošie, piemēram, datoroperatori, grāmatveži un juridiskais personāls, patiesībā sniedz pakalpojumus, veidojot „pakalpojumu ražotni” un piedāvājot pakalpojumus preču ražotnei. Ražotāji un izplatītāji bieži izmanto pakalpojumu stratēģiju, lai diferencētu sevi.
Pakalpojums ir jebkāda darbība vai veikums, ko viena puse var piedāvāt otrai pusei un kas ir netaustāms, un kura rezultātā neveidojas īpašumtiesības uz kaut ko. Tā sniegšana var būt un var nebūt saistīta ar fizisku produktu.…
