Оценка:
Опубликованно: 23.11.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Konkurences priekšrocības un konkurētspēju analīze sporta klubā "Reaktors"', 1.
  • Презентация 'Konkurences priekšrocības un konkurētspēju analīze sporta klubā "Reaktors"', 2.
  • Презентация 'Konkurences priekšrocības un konkurētspēju analīze sporta klubā "Reaktors"', 3.
  • Презентация 'Konkurences priekšrocības un konkurētspēju analīze sporta klubā "Reaktors"', 4.
  • Презентация 'Konkurences priekšrocības un konkurētspēju analīze sporta klubā "Reaktors"', 5.
  • Презентация 'Konkurences priekšrocības un konkurētspēju analīze sporta klubā "Reaktors"', 6.
  • Презентация 'Konkurences priekšrocības un konkurētspēju analīze sporta klubā "Reaktors"', 7.
  • Презентация 'Konkurences priekšrocības un konkurētspēju analīze sporta klubā "Reaktors"', 8.
  • Презентация 'Konkurences priekšrocības un konkurētspēju analīze sporta klubā "Reaktors"', 9.
  • Презентация 'Konkurences priekšrocības un konkurētspēju analīze sporta klubā "Reaktors"', 10.
  • Презентация 'Konkurences priekšrocības un konkurētspēju analīze sporta klubā "Reaktors"', 11.
  • Презентация 'Konkurences priekšrocības un konkurētspēju analīze sporta klubā "Reaktors"', 12.
  • Презентация 'Konkurences priekšrocības un konkurētspēju analīze sporta klubā "Reaktors"', 13.
Фрагмент работы

Konkurences priekšrocības un konkurētspēju analīze sporta klubā „Reaktors”.
Kursa darbā tiks veikta analīze par sporta klubiem Rīgā un ar konkurences teorijas palīdzību tiks apskatīti uzņēmuma galvenie konkurētspējas paaugstināšanas virzieni.
Kursa darba problēma: Kādi trūkumi ir uzņēmuma darbībā, kuri nespēj apmierināt klientu vēlmes un vajadzības tā, kā konkurenti?
Hipotēze: Iegādājoties jaunas trenažieru iekārtas, sporta klubs „Reaktors” piesaista aizvien vairāk jaunus klientus.
Pētījuma priekšmets: Sniegto pakalpojumu un klientu vēlmju apmierinātība sporta klubos Rīgā.
Darba mērķis ir noskaidrot un analizēt sporta kluba „Reaktors” priekšrocības un trūkumus salīdzinājumā ar tiešiem konkurentiem.
Pētījuma objekti: 60 cilvēki, 27 sievietes, 33 vīrieši un sporta klubu mājas lapas. …

Atlants