Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.02.2024.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Конспект 'Kvalitātes vadības sistēma', 1.
  • Конспект 'Kvalitātes vadības sistēma', 2.
  • Конспект 'Kvalitātes vadības sistēma', 3.
  • Конспект 'Kvalitātes vadības sistēma', 4.
  • Конспект 'Kvalitātes vadības sistēma', 5.
Фрагмент работы

Pēc SMART principa nosakiet izmērāmu mērķi problēmas risinājumam (piemēram, 6 mēnešu laikā samazināt neizpildīto pasūtījumu skaitu par 5%).

S- Nepareizi nokomplektētas klientiem domātas kravas samazina peļņu vismaz par 20 – 30% gadā.

M- Izpētīt un noteikt esošā komplektēšanas procesa nepilnības. Viena kalendārā gada laikā panākt peļņas samazinājumu (nepareizi nokomplektētajām kravām) vismaz līdz 5%.

A- Klientiem un darbiniekiem nodrošināt:
 Kvalitātes nodrošināšana klientu apmierinātībai;
 Kvalitātes normu un procedūru ieviešana un ievērošanas ikdienas darbā;
 Kvalitātes efektivitātes uzturēšana (tiešo vadītāju pienākums);
 Piemērotu un mūsdienīgu infrastruktūru.…

Коментарий автора
Atlants