Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.02.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Образец документа 'Avārijas koeficientu metodes aprēķins', 1.
  • Образец документа 'Avārijas koeficientu metodes aprēķins', 2.
  • Образец документа 'Avārijas koeficientu metodes aprēķins', 3.
  • Образец документа 'Avārijas koeficientu metodes aprēķins', 4.
  • Образец документа 'Avārijas koeficientu metodes aprēķins', 5.
Фрагмент работы

1. Analizējamā posma apraksts.
Analizējamais ceļa posms ir jaunprojektēts lauku ceļš, kas pieslēdz teritorijas vai savieno mazākas nozīmes apdzīvotas vietas. Autoceļa gada vidējā diennakts satiksmes intensitāte ir 4000 automašīnu/diennaktī, no kurām 200 automašīnas jeb 5 % ir kravas transportlīdzekļi ( autovilcēji – 45%; autobusi – 5% un kravas auto – 50%). Autoceļa normālprofils ir NP 7,50 ar divām joslām (katru 3 m platu), kopējo brauktuves platumu – 6,00 m, nomalēm – 0,75 + 0,75 m, brīvtelpu 8,50 m un sānu atdalošo joslu 1,25m. Minimālais garenkritums garanprofilā ir 2 ‰, bet maksimālais – 32 ‰. Minimālais plāna līkņu R= 550 m, bet maksimālais – 1500 m. Autoceļam ir 4 nobrauktuves uz laukiem, kuru satiksmes intensitāte ir maksimāli 10 % no summārās intensitātes uz abiem ceļiem un kuru redzamības attālums ir 40-60 m. Autovadītāja redzamību neaizšķērso nekāda apbūve un autoceļš nešķērso apdzīvotu vietu, kas būtiski uzlabo satiksmes drošību. Tā kā tas ir jaunizbūvēts ceļš, seguma stāvoklis ir ar labu saķeres koeficientu un bez deformācijām.

Коментарий автора
Atlants