-
Mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā
TOP 500Новинка
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 5 | |
1. | ANALĪTISKAIS APSKATS | 8 |
1.1. | Mārketinga jēdziens un mērķi | 8 |
1.2. | Mārketings izklaides industrijā | 10 |
1.3. | Mārketinga instrumentu pielietošana izklaides industrijā | 13 |
2. | SITUĀCIJAS IZPĒTE | 18 |
2.1. | Naktsdzīves joma Latvijā | 18 |
2.2. | Naktsklubu raksturojums | 21 |
3. | PĒTĪJUMA REZULTĀTI | 27 |
3.1. | Naktsklubu mediju monitorings | 27 |
3.2. | Anketēšanas rezultātu apkopojums | 37 |
3.3. | Padziļināto interviju rezultāti | 43 |
3.4. | Rekomendācijas mārketinga pielietošanai nozares pārstāvjiem | 49 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 54 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS | 57 |
Bakalaura darba apjoms ir 60 lappuses (neskaitot pielikumus). Darbs satur 5 pielikumus uz 11 lpp, 16 attēlus un 4 tabulas. Bakalaura darbs sastāv no Ievada, Analītiskā apskata daļas, Situācijas izpētes daļas, Pētījuma rezultātu daļas, Secinājumu un priekšlikumu daļas un Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksta. Darbs satur 4 tabulas, 16 attēlus, 5 pielikumus un 40 izmantotās literatūras un informācijas avotus.
Pētījuma aktualitāte: Kultūras patēriņa un līdzdalības ietekmes pētījuma 2022. gada aptaujas dati liecina, ka kultūras patēriņš ir kopumā samazinājies pēc pandēmijas un lai gan iedzīvotāji plāno atgriezties kultūras patēriņā, tomēr pasākumu apmeklēšanas regularitāte un biežums joprojām saglabāsies zems un viduvējs, visbiežāk nepārsniedzot 5 reizes (Latvijas Kultūras akadēmija, 2022). Lai veicinātu lielāku kultūras patēriņu izklaides industrijā, ir nepieciešams izpētīt mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas šajā nozarē Latvijā un izvirzīt priekšlikumus, jo mārketinga saturs ir nepieciešams jebkura veiksmīga biznesa attīstībai.
…
Mērķis: Izpētīt mārketinga instrumentu pielietošanas iespējas Latvijas izklaides industrijā un izstrādāt rekomendācijas Sasniegtie rezultāti: Izstrādātas mārketinga pielietošanas rekomendācijas Latvijas izklaides industrijā esošajiem uzņēmumiem (naktsklubiem).
