-
Pārmaiņu vadība
Бесплатно!
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Organizācijas SIA „Roze” raksturojums | 3 |
2. | Organizatoriskā struktūra | 4 |
3. | Organizatoriskā struktūra | 5 |
4. | PEST analīze | 6 |
5. | SVID analīze | 9 |
6. | Unikālie pārdošanas punkti un klientu lojalitāte | 10 |
7. | Pārmaiņu iekšējie un ārējie konteksti | 11 |
8. | Risinājums | 12 |
9. | Iespējamie konflikti un pretestības veidi | 13 |
10. | Pārmaiņu vadīšanas modeļi | 14 |
11. | Plāns, darbam ar personālu | 15 |
12. | Virzošie un kavējošie tieši un netieši ietekmējošie faktori | 16 |
Skaistuma un senatnes ieskautajā vecpilsētā Vecrīgā, kas, gadsimtiem ejot, saglabā neaptveramas sajūtu nianses, atrodas salons „Roze”. Uzņēmums darbojas skaistumkopšanas jomā, piedāvājot saviem klientiem visa veida friziera, manikīra, pedikīra un kosmētiķa pakalpojumus.
SIA „Roze” mērķis ir sniegt augstas kvalitātes, profesionālus pakalpojumus, nodrošinot ilgtermiņa sadarbību ar klientu.
Uzņēmumam svarīga ir klienta apmierinātība un to lojalitāte uzņēmumam.
Uzņēmuma darbinieks ir vienmēr atsaucīgs, profesionāls, vienmēr atceras, ka SIA „Roze” klients ir svarīgs un īpašs.
Uzņēmuma galvenā prioritāte ir apmierināts klients. Tā ir nozīmīgākā persona uzņēmumā un sadarbības partneris – vienmēr gaidīts, laipni apkalpots, saņēmis maksimāli kvalitatīvu pakalpojumu.
Uzņēmuma darbinieks ar savu darbību un tēlu ir pozitīvs piemērs klientiem un konkurentiem, un ir iesaistīts apkalpošanas procesā ar uzdevumu maksimāli pilnveidot un uzturēt to.
Uzņēmuma darbinieka pamatvērtības:
Atbildība;
Patstāvība;
Savstarpējā cieņa;
Profesionālisms.…
Katrā uzņēmumā pienāk laiks veikt kādas pārmaiņās. Lai to izdarītu pēc iespējas ātrāk un nesāpīgāk kā uzņēmuma vadībai tā arī darbiniekiem,ir jāņem vērā dažādas nianses.
