Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.07.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Reklāmas radošie un mediju komunikāciju plāni', 1.
  • Конспект 'Reklāmas radošie un mediju komunikāciju plāni', 2.
  • Конспект 'Reklāmas radošie un mediju komunikāciju plāni', 3.
Фрагмент работы

Reklāmas radošie un mediju komunikāciju plāni. To mērķi, uzdevumi, saistība.
Reklāma ir apmaksāts un nepersonalizēts mārketinga komunikāciju veids, kuru veic identificēti reklāmdevēji, izmantojot dažādus izstrādes paņēmienus un izplatīšanas līdzekļus, lai ietekmētu pircēju rīcību tirgū un sasniegtu komunikāciju mērķus.
Maksas forma;
Masveidība;
Bezpersoniskums;
Reklāmdevēja identifikācija–neatkarīgi no reklāmas veida ir skaidrs, kas ir reklāmdevējs.
Reklāmai kā marketinga komunikāciju veidam piemīt zināmas priekšrocības:
Sabiedriskums – reklāmas paziņojumi piesaista ļoti daudz cilvēku. Līdz ar to pirkumu motīvi ir līdzīgi un saprotami daudziem pircējiem, un viņi ir pārliecināti, ka pirkums neizraisīs pārējo neizpratni.…

Коментарий автора
Atlants