Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.01.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Эссе 'Preču zīmes kā intelektuālais īpašums', 1.
  • Эссе 'Preču zīmes kā intelektuālais īpašums', 2.
  • Эссе 'Preču zīmes kā intelektuālais īpašums', 3.
  • Эссе 'Preču zīmes kā intelektuālais īpašums', 4.
Фрагмент работы

Privātais preču zīmols SIA „MAXIMA Latvija”
Piemēram, SIA “MAXIMA Latvija” (turpmāk tekstā – MAXIMA) veido savus produktus, lai preces padarītu pieejamas plašākam pircēju lokam un apmierinātu specifiskas pircēju vajadzības. Šie produkti ļauj nodrošināt patērētājiem bagātīgāku sortimentu un labākas cenas un palielina tīkla pievilcību pircēju acīs.
No apmēram 65 tūkstošiem preču, kas iekļautas MAXIMA sortimentā, vairāk nekā 17 tūkstoši preču ir apzīmētas ar privātajām preču zīmēm. Tās veido apmēram 10% no MAXIMA veikalos pārdodamajām precēm.
Ar privātajām preču zīmēm apzīmētie produkti – tie ir labas kvalitātes produkti par zemāku cenu. Tie ir tikpat kvalitatīvi kā produkti, kas apzīmēti ar pazīstamām preču zīmēm, taču lētāki lielā iepirkuma daudzuma un ražotāja ietaupīto reklāmas izdevumu dēļ.
MAXIMA privāto preču zīmju saimi veido vairāk nekā 50 preču zīmes, kuras tiek centralizēti pārvaldītas, vadoties pēc privāto preču zīmju politikas.

Коментарий автора
Atlants