Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.02.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Vadības stratēģija', 1.
  • Реферат 'Vadības stratēģija', 2.
  • Реферат 'Vadības stratēģija', 3.
  • Реферат 'Vadības stratēģija', 4.
  • Реферат 'Vadības stratēģija', 5.
  • Реферат 'Vadības stratēģija', 6.
  • Реферат 'Vadības stratēģija', 7.
  • Реферат 'Vadības stratēģija', 8.
  • Реферат 'Vadības stratēģija', 9.
  • Реферат 'Vadības stratēģija', 10.
  • Реферат 'Vadības stratēģija', 11.
  • Реферат 'Vadības stratēģija', 12.
  • Реферат 'Vadības stratēģija', 13.
  • Реферат 'Vadības stratēģija', 14.
  • Реферат 'Vadības stratēģija', 15.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Teorētiskie stratēģiskās vadības jautājumi    5
3.  Uzņēmuma ārējās vides pētījumi    6
4.  Uzņēmuma iekšējās vides pētījumi    8
5.  Uzņēmuma stratēģijas izvēle un pamatojums    11
  Secinājumi    13
  Izmantotās literatūras saraksts    15
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Stratēģiskā vadība ļauj uzņēmumam būt iniciatoram, nevis pasīvam vērotājam savas nākotnes veidošanā, un tādējādi kontrolēt savu likteni.
Uzņēmums “Bulkotava” šobrīd cīnās ar konkurējošu uzņēmumu, pēc Bostonas matricas iekļuvis nauda govs sektorā. Šajā stadijā peļņa, ko uzņēmums gūst pakāpeniski samazinās, un aktuāls kļūst jautājums par tā turpmāku veiksmīgu pastāvēšanu.
Darba autore uzskata, ka uzņēmumam izmantojot stratēģiskās vadības principus, veicot sistemātisku plānošanu tiktu gūta lielāka peļņa un būtu vieglāk sagatavoties iekšējās un ārējās vides izmaiņām nākotnē. Lai arī uzņēmuma pastāvēšana, kas galvenokārt balstījusies uz vadības intuīcijas stratēģiju, nav pievīlusi uzņēmuma visai sekmīgo līdzšinējo darbību, tomēr perspektīvā būtu nopietnāk jāpievēršas savu pozīciju noturēšanā, stiprināšanā un attīstībā un pakāpeniski būtu jāpalielina analītisko instrumentu lomu lēmumu pieņemšanas procesā.
Būtu vairāk jāņem vērā arī klientu vēlmes, jo mazo kompāniju konkurējošā priekšrocība visbiežāk ir maksimāla klientu vēlmju apmierināšana un pielāgošana. Vairāk jāseko elektroniskajos masu saziņas līdzekļos izplatītajām nozares tendencēm arī citviet pasaulē un jāanalizē to pielietošanas iespējas pašu tirgum. Arī šeit jāsecina, uzņēmums nepietiekami novērtē personiski iegūto informācijai, kas skar viņa nozari un uzņēmumu. Atgriezeniskās saites laikā iegūtās informācijas rezultātā uzņēmums varētu nonāk pie jaunu produktu vai pakalpojumu attīstīšanas idejām.

Коментарий редакции
Atlants