Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.03.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Mārketinga plāns', 1.
  • Конспект 'Mārketinga plāns', 2.
Фрагмент работы

4.1pārbaude (vai ražošana vienmērīga, kvalitatīva aktuāla utt.)
produkts vai pakalpojums- ar ko atšķiras no pārējiem;
izplatīšana (promotion)- jāapzinās pieprasījums tirgū, konkurenti, izplatīšanas kanāli( kā saņemt pakalpojumu un cik ilgā laikā) , iepirkumu tiešsaite (kā nokļūst līdz pasūtītājam);
konkurenti- jāapzinās, kādas ir to aktivitātes;
budžets;
ārējie faktori- likumdošana, preces aktualitāte, sezona utt.…

Коментарий автора
Atlants