Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.04.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Образец документа 'Amata apraksts. Klientu apkalpošanas speciālists', 1.
  • Образец документа 'Amata apraksts. Klientu apkalpošanas speciālists', 2.
Фрагмент работы

8. Klientu apkalpošanas speciālista atbildība:
8.1. Par uzdotā darba norisi un rezultātiem.
8.2. Par paša pieņemtajiem lēmumiem.
8.3. Par sagatavotās informācijas atbilstību un pareizību.
8.4. Par materiāli-tehnisko resursu lietderīgu izmantošanu.
8.5. Par savu amata pienākumu izpildi atbilstoši SIA ,,X’’ nolikumiem, statūtiem, noteikumiem, rīkojumiem, kā arī LR likumdošanai.
9. Klientu apkalpošanas speciālista tiesības:
9.1. Saņemt darbam nepieciešamo informāciju un tehnisko nodrošinājumu.

Коментарий автора
Atlants