-
Parfimērijas un kosmētikas veikalu "X" tēls, tā ietekmējošie faktori
Nr. | Название главы | Стр. |
Latvijā darbojās jau 11 gadus | ||
2005.g. – 11 veikali | ||
Produktu sortiments – pasaulē pazīstamas parfimērijas markas | ||
Chanel | ||
Gucci | ||
Dolce & Gabanna | ||
Nino Ricci | ||
Christian Dior | ||
Pakalpojumu komplekss | ||
Pārdēvēju konsultācijas | ||
Klientu kartes | ||
Cenas | ||
Mērķtirgus | ||
Pašpārliecināti cilvēki, svarīgs prestižs, kvalitāte, nevis cena | ||
Veikala gaisotne | ||
Minimālisms ,elegance | ||
Veikalu izvietojums | ||
Rīgas centrā | ||
Lielākos tirdzniecības centros |
Parfimērijas un kosmētikas veikalu „X” tēls, tā ietekmējošie faktori
Parfimērijas un kosmētikas veikali „X” darbojas Latvijā jau 11 gadus. 1994.gadā Rīgā, Brīvības ielā 55 tika atvērts pirmais veikals. Tagad uzņēmumam pieder 21 veikals, kur strādā 110 darbinieki.
Produktu sortiments
„X” uzņēmuma veikalos tiek piedāvātas tādas pasaulē pazīstamas parfimērijas markas kā Chanel, Elizabeth Arden, Gucci, Christian Dior, Nina Ricci utt.
Veikalu sortimentā ietilpst ne tikai parfimērija, bet arī dekoratīva kosmētika: Skropstu tuša, lūpu krāsas, nagu lakas, kā arī dažādi krēmi, piemēram, tiek piedāvāts komplekts Elizabeth Arden „5th Avenue”, kurā ietilpst smaržas, balzāms ķermenim un roku krēms, kas dod iespēju baudīt iemīļoto aromātu trīskāršā apmērā.
Neliels trūkums ir tas, ka daļa no veikaliem ir tā saucamā „Express X”, kuru sortiments nav tik plašs. …
Eseja studiju kursā "tirgvedība", kurā tiek apskatīti tādi faktori, kā produktu sortiments, pakalpojumu komplekss, cenas, uzņēmuma mērķtirgus, veikala gaisotne, veikalu izvietojums.
