Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.03.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Parfimērijas un kosmētikas veikalu "X" tēls, tā ietekmējošie faktori', 1.
  • Эссе 'Parfimērijas un kosmētikas veikalu "X" tēls, tā ietekmējošie faktori', 2.
  • Эссе 'Parfimērijas un kosmētikas veikalu "X" tēls, tā ietekmējošie faktori', 3.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Latvijā darbojās jau 11 gadus   
  2005.g. – 11 veikali   
  Produktu sortiments – pasaulē pazīstamas parfimērijas markas   
  Chanel   
  Gucci   
  Dolce & Gabanna   
  Nino Ricci   
  Christian Dior   
  Pakalpojumu komplekss   
  Pārdēvēju konsultācijas   
  Klientu kartes   
  Cenas   
  Mērķtirgus   
  Pašpārliecināti cilvēki, svarīgs prestižs, kvalitāte, nevis cena   
  Veikala gaisotne   
  Minimālisms ,elegance   
  Veikalu izvietojums   
  Rīgas centrā   
  Lielākos tirdzniecības centros   
Фрагмент работы

Parfimērijas un kosmētikas veikalu „X” tēls, tā ietekmējošie faktori

Parfimērijas un kosmētikas veikali „X” darbojas Latvijā jau 11 gadus. 1994.gadā Rīgā, Brīvības ielā 55 tika atvērts pirmais veikals. Tagad uzņēmumam pieder 21 veikals, kur strādā 110 darbinieki.

Produktu sortiments

„X” uzņēmuma veikalos tiek piedāvātas tādas pasaulē pazīstamas parfimērijas markas kā Chanel, Elizabeth Arden, Gucci, Christian Dior, Nina Ricci utt.
Veikalu sortimentā ietilpst ne tikai parfimērija, bet arī dekoratīva kosmētika: Skropstu tuša, lūpu krāsas, nagu lakas, kā arī dažādi krēmi, piemēram, tiek piedāvāts komplekts Elizabeth Arden „5th Avenue”, kurā ietilpst smaržas, balzāms ķermenim un roku krēms, kas dod iespēju baudīt iemīļoto aromātu trīskāršā apmērā.
Neliels trūkums ir tas, ka daļa no veikaliem ir tā saucamā „Express X”, kuru sortiments nav tik plašs. …

Коментарий автора
Atlants