Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.09.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 33 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 1.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 2.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 3.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 4.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 5.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 6.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 7.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 8.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 9.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 10.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 11.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 12.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 13.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 14.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 15.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 16.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 17.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 18.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 19.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 20.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 21.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 22.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 23.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 24.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 25.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 26.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 27.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 28.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 29.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 30.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 31.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 32.
  • Реферат 'Rīgas tūrisma produkts un tā virzīšana starptautiskajā tirgū', 33.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  TŪRISMA PRODUKTA - VIETAS MĀRKETINGS    5
1.1.  Tūrisma vieta jeb galamērķis kā tūrisma produkts    5
1.2.  Tūrisma vietas un tūrisma galamērķa jēdziens    7
1.3.  Tūrisma galamērķa identificēšana un tam raksturīgās pazīmes    9
1.4.  Tūrisma vietas jeb galamērķa mārketings    11
1.4.1.  Tūrisma vietas mārketinga būtība    13
1.4.2.  Tūrisma vietas mārketinga pārvaldības organizācijas    16
1.4.3.  Tūrisma vietas mārketinga process    19
2.  RĪGAS TŪRISMA OBJEKTU UN AKTIVITĀŠU ANALĪZE    23
  KOPSAVILKUMS    28
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪAS SARAKSTS    30
Фрагмент работы

KOPSAVILKUMS
Tūrisma galamērķa jēdzienu daudzi autori un institūcijas definē dažādi, taču ir skaidrs ka galamērķis var būt noteikta ģeogrāfiska vai fiziska telpa, ar dažādām sastāvdaļām un daudzām iesaistītām pusēm, kura piesaista noteiktu tūristu loku un kur tūristi izvēlas palikt kādu laiku.
Lai konkrētu teritoriju varētu uzskatīt par tūrisma galamērķi, tai jābūt pieejamai, jābūt noteiktam tūrisma pakalpojumu sortimentam (ēdināšana, izmitināšana, sadzīves pakalpojumi, drošība) jābūt atbilstošai infrastruktūrai, zināmām tūristu piesaistes vietām un atrakcijām.
Tūrisma vietai ir grūti definēt noteiktas robežas, jo tās ne vienmēr sakrīt ar administratīvām teritoriālām robežām, taču to noteikšana ir svarīga tūrisma vietas attīstībai, tādēļ ka, nosakot tūrisma vietas robežas, var definēt noteiktus atbildīgos par konkrētās tūrisma vietas pārvaldību un attīstību.
Terminu galamērķa mārketings bieži vien aizstāj ar vietas jeb galamērķa brendingu, taču starp šiem terminiem pastāv atšķirības-vietas brendings tiek vairāk attiecināts uz vietas tēla un reputācijas veidošanu, bet galamērķa mārketings ir vairāk globāls jēdziens, kas ietver arī komunikāciju, reklāmu u.c.
Galamērķa mārketings ir komunikācijas process ar potenciāliem galamērķa apmeklētājiem, ar mērķi ietekmēt to vēlmes, vajadzības un lēmumu pieņemšanas procesu ar daudzām mārketinga aktivitātēm un produktu virzīšanas metodēm.
Tūrisma mārketinga nozīme ir svarīga valsts mērogā, plašs iesaistīto pušu loks noteiktā tūrisma vietā var izraisīt savstarpējo interešu konfliktus, tādēļ ir nepieciešamas organizācijas, kuras kontrolētu tūrisma attīstību un virzītu vietējās tūrisma vietas uz starptautisku tirgu, tādas un citas funkcijas pilda Tūrisma vietas pārvaldības organizācijas.

Коментарий автора
Atlants