Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.09.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Конспект 'Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū. Starptautisko sadales k', 1.
  • Конспект 'Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū. Starptautisko sadales k', 2.
  • Конспект 'Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū. Starptautisko sadales k', 3.
  • Конспект 'Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū. Starptautisko sadales k', 4.
  • Конспект 'Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū. Starptautisko sadales k', 5.
  • Конспект 'Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū. Starptautisko sadales k', 6.
  • Конспект 'Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū. Starptautisko sadales k', 7.
Фрагмент работы

Licencēšanas trūkumi:
- Daži priekšmeti saņem licenci, kā arī pastāv neliela vai vispār nepastāv kontrole pār kaut ko.
- Autoratlīdzību iekasēšana dažreiz ir problēma, tipisks honorārs ilgst 3 gadus.
- Uzņēmums var pievienot licenci vai zīmolu klāt koncepcijai bez jebkāda apstiprinājuma.
- Ja pārdošana nav veiksmīga, tiek iegūti nelieli naudas līdzekļi. Mazs uzņēmums iespējams var neiegūt pietiekami daudz autoratlīdzības ienākumu, lai segtu juridiskos izdevumus.
- Produktiem, kas nav labi ražoti, bet ir tirgū, var būt ļoti grūti veiksmīgi iekļūt tajā atkārtoti.
Licencēšanas priekšrocības:
- Zemas vai nekādas izmaksas vai risks, lai licencētu ideju.
- Autoratlīdzību plūsma var turpināties daudzus gadus.
- Vienmēr pastāv līniju pagarinājumu un papildu licencēto preču iespējas.
- Uzņēmumiem jāmaksā daļa no paredzamā honorāra avansa maksājumā.
- Uzņēmums, kas licencē konkrēto posteni, maksā gandrīz par visu, ieskaitot patentēšanu, iepakošanu, projektēšanas darbiem, ražošanu, pārdošanu, veicināšanu u.c.

Коментарий автора
Atlants