-
Preču ieviešana tirgū
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 6 | |
1. | Analītiskā apskates daļa | 8 |
1.2. | Jaunu produktu izstrādes stratēģija | 8 |
1.3. | Jaunu produktu attīstīšanas posmi | 11 |
1.3.3. | Marketinga stratēģijas izstrāde | 17 |
1.3.4. | Produkta ražošanas un pārdošanas iespēju analīze | 19 |
1.3.5. | Produkta izstrāde un izmēģinājumi | 20 |
1.3.6. | Tirgus testēšana | 20 |
1.3.7. | Produkta ražošana un virzīšana tirgu | 21 |
2. | Pētījumu un aprēķinu daļa | 23 |
2.1. | Uzņēmumu apraksts | 23 |
2.2. | Tirgzinības mikrovide | 24 |
2.2.1. | Pircēji | 24 |
2.2.2. | Konkurence | 27 |
2.3. | Tirgzinības makrovide | 33 |
2.3.1. | Demogrāfiskais faktors | 34 |
2.3.2. | Sociālekonomiskais faktors | 35 |
2.3.3. | Zinātniski tehniskais faktors | 37 |
2.3.4. | Politiski tiesiskais faktors | 37 |
2.3.5. | Kultūras faktors | 38 |
2.4. | SWOT analīze | 39 |
2.5. | Tirgzinības mērķi un stratēģijas | 40 |
2.6. | Tirdzniecības programma | 40 |
2.6.1. | Produkts | 40 |
2.6.2. | Cena | 49 |
2.6.3. | Sadale | 51 |
2.6.4. | Produkta virzīšana tirgū | 53 |
Secinājumi un priekšlikumi | 58 |
Par pamatu bakalaura darba temata izvēlei tiek ņemta praktiska rakstura problēma uzņēmuma darbībā- produkta izstrādāšana un sagatavošana tirgū.
Produkta sagatavošana un ieviešana tirgū uzņēmuma darbībā vienmēr ir saistīta ar paaugstinātu risku, pastāvot dažāda rakstura draudiem - sociāliem un ekonomiskiem un jo vairāk produkts ir inovātīvs, jo šis risks ir lielāks. Tādēļ uzņēmuma darbība jāorientē tā, lai šo risku samazinātu, un tas ir iespējams ar optimālas tirgzinības programmas izveidošanu. Jaunu produktu izstrāde, ražošanas tehnoloģiju maiņa, jaunu tirgu apgūšana, tirgus pētīšana, mārketinga pasākumi, izplatīšanas kanālu izveidošana- kopumā prasa lielus līdzekļus. Tāpēc jaunā produkta ieviešanas programmai jābūt labi pārdomātai un izanalizētai.
Darbā analītiskā apskates daļā ir apskatīta jauna produkta izveidošanas, testēšanas un ieviešanas fāzes. Par pamatu ir ņemta teorētiska bāze, kas aplūko visiespējama produkta ieviešanas procesa norisi. Darba mērķis ir pētīt jaunā produkta ieviešanas procesu.…
Darbā analītiskā apskates daļā ir apskatīta jauna produkta izveidošanas, testēšanas un ieviešanas fāzes. Par pamatu ir ņemta teorētiska bāze, kas aplūko visiespējama produkta ieviešanas procesa norisi. Darba mērķis ir pētīt jaunā produkta ieviešanas procesu.
