-
Projektu vadības plāns
Новинка
| Nr. | Название главы | Стр. |
| IEVADS | 3 | |
| 1. | PROJEKTA UZDEVUMS | 4 |
| 2. | PROJEKTA PRIEKŠLIKUMS | 5 |
| 3. | PROJEKTA SVID ANALĪZE | C |
| 4. | IEINTERESĒTO PUŠU NOTEIKŠANAS TABULA | 7 |
| 5. | ĪSS ALTERNATĪVU APRAKSTS | 7 |
| C. | ALTERNATĪVU APRAKSTS | 3 |
| 6.1. | A. Alternatīva | G |
| 6.2. | B. Alternatīva | 10 |
| 6.3. | C. Alternatīva | 11 |
| 6.4. | Kopsavilkums par alternatīvām | 12 |
| 7. | ĪSS ALTERNATĪVU IZVĒRTĒJUMS | 13 |
| 8. | ALTERNATĪVU STRATĒĢISKĀ NOZĪME | 15 |
| 3. | RISKI UN PASĀKUMI TĀ MAZINĀŠANAI | 1C |
| 10. | STRUKTŪRPLĀNI | 17 |
| 10.1. | A. Alternatīva | 17 |
| 10.2. | A alternatīvas gaitas plāns un līnijdiagramma (Ganta diagramma) | 18 |
| 10.3. | B. Alternatīva | 1G |
| 10.4. | B alternatīvas gaitas plāns un līnijdiagramma (Ganta diagramma) | 20 |
| 11. | PROJEKTA SAIMNIECISKĀ DERĪGUMA NOTEIKŠANA | 21 |
| 11.1. | A. alternatīvas projekta izmaksu analīze | 21 |
| 11.2. | B. alternatīvas projekta izmaksu analīze | 24 |
| 11.3. | C. alternatīvas projekta izmaksu analīze | 27 |
| 12. | PROJEKTA FINANŠU AVOTU IZVĒRTĒJUMS | 30 |
| 13. | KOPSAVILKUMS | 31 |
Neatkarīgi no tā vai remontdarbi jāveic šī brīža mājvietā vai dzīvoklī, kuru esi izlēmis iegādāties vai kādās citās telpās remonts ir process, kam nepieciešams sagatavoties, to rūpīgi un detalizēti izplānojot. Izveidojot plānu ir iespēja saprast ne tikai to, kādas būs attiecīgās telpas remonta izmaksas, bet arī to, cik ilgā laikā remontdarbus iespējams paveikt, kas ir ļoti svarīgi tad, kad dzīvoklis tiek apjomīgi remontēts un tas ir Tavs vienīgais mājoklis. Izstrādājot attiecīgi remonta plānu auditorijai laika ierobežojums ir saistīts ar tā nodošanu skolas vadībai un darbu paveikšana pirms jaunā mācību gada, taču izdarīt darbus ir nepieciešams laicīgi, lai studenti var atkal studēt pielāgotās un attiecīgi izveidotās telpās. Darba procesiem ieilgstot attiecīgi arī palielinās specializēto darbinieku izmaksas.
Šī projekta nepieciešamība ir saistīta ar skolas auditorijas remonta plānu, kas risinās pašreizējās telpas nepilnības un tehniskās problēmas, lai radītu drošu, funkcionālu un mūsdienīgu mācību vidi. Pašlaik auditorijā sastopamas vairākas problēmas, kas kavē pilnvērtīgu izglītības procesu norisi. Tās ietver gan nolietojušās mēbeles un apgaismojuma nepietiekamību, gan arī ventilācijas un siltumizolācijas trūkumus, kas apgrūtina uzturēšanās apstākļus. Esošā telpa nav pielāgota arī modernām mācību metodēm, kas prasa gan tehnisko aprīkojumu, lai pielāgotos dažādiem mācību scenārijiem.…
Materiāls ir PDF formātā.






























