-
Latvijas maksājumu karšu tirgus analīze
2000–2010 гг.
| Nr. | Название главы | Стр. |
| Ievads | 3 | |
| 1. | Maksājumu karšu būtība | 5 |
| 1.1 | Maksājumu karšu klasifikācija | 5 |
| 1.2. | Maksājumu karšu procesa dalībnieki | 6 |
| 2. | Latvijas maksājumu karšu tirgus analīze | 9 |
| 2.1 | Maksājumu karšu tirgus 2005. gadā un tā izplatība | 9 |
| 2.2. | Izdoto maksājumu karšu veidi | 11 |
| 3. | Latvijas komercbanku maksājumu karšu piedāvājumi | 15 |
| Secinājumi | 24 | |
| Priekšlikumi | 25 | |
| Izmantotās literatūras saraksts | 26 |
Cilvēces attīstības laikā ir mainījušies norēķinu veidi, taču naudas jēga ir palikusi nemainīga. Kam ir nauda, tam ir vara un iespējas. 21. gadsimtā visērtāk ir norēķināties elektroniski, jo tehnoloģijas attīstība nes līdzi arī jaunas iespējas, tomēr ir nepieciešams nopietni domāt par norēķinu un informācijas drošību.
Latvijā līdz ar daudziem jaunumiem pirms 14 gadiem parādījās pirmās maksājumu kartes , ar kuru bija iespēja norēķināties visās pasaules valstīs, saņemt skaidru naudu no bankomāta. Tagad kartes lieto gandrīz visas Latvijas ekonomiski aktīvajiem iedzīvotājiem, kas kļuvušas par ikdienu.
Sākot ar 1947.gadu, kad tika izgudrota pirmā maksājumu karšu izmantošanas shēma, starp bankas piedāvātajiem pakalpojumiem maksājumu kartes kļūst aizvien populārākas.…
Maksājumu karšu būtība, Latvijas maksājumu karšu tirgus analīze, Latvijas komercbanku maksājumu karšu piedāvājumi


























