Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.09.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 1.
  • Конспект 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 2.
  • Конспект 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 3.
  • Конспект 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 4.
  • Конспект 'Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes', 5.
Фрагмент работы

Starptautiskais mārketings ir mārketinga orientācijas un mārketinga iespēju izmantošana starptautiskajā biznesā. Starptautiskais mārketings ietver plānošanu un darījumus, kas šķērso nacionālās robežas ar nolūku sasniegt indivīdu un organizāciju mērķus. Starptautiskais mārketings ir starptautiskā uzņēmuma vadības koncepcija, kuras pamatā ir ārzemju tirgus izpēte, eksporta produktu radīšana un virzīšana ārzemju tirgos, nodrošinot uzņēmuma nosprausto mērķu sasniegšanu. Starptautiskais mārketings ir viena no mārketinga specializētajām disciplīnām.
Mārketinga iespējas ir vadības prasmju, paņēmienu un resursu kopums.
Mārketinga orientācija ir visaptveroša pieeja starptautiskam biznesam ar mērķi gūt organizācijas panākumus ilgtermiņā. Mārketinga orientācija- uzņēmuma vadītāja pamat attieksme kā tie organizē sava uzņēmuma darbu. To raksturo: sistemātiska perspektīva, maiņas perspektīva, vērtību perspektīva un procesorientēta pieeja visiem lēmumiem. Sistemātiska perspektīva- uzņēmuma labklājība ir atkarīga no tā attiecībām ar klientiem un citiem tirgus dalībniekiem- nodrošinot tiem garantētu pakalpojumu minimumu, kas nav pretrunā cits ar citu. Pētījumu virzieni: uzņēmējdarbības vide; noteikta tirgus, segmenta izpēte; patērētāju vajadzības u.c. Maiņas perspektīva- nolūkā veidot ilgtermiņa veiksmīgu biznesu, ir apzināti jāveido un jāuztur attiecības ar tirgus dalībniekiem un sabiedrību kopumā. Vērtību perspektīva- organizācijā jākoncentrējas uz vērtību un labumu savstarpēju nodrošināšanu maiņas procesos ar citiem tirgus dalībniekiem un sabiedrību ilgtermiņā. Visiem iesaistītajiem partneriem ir jābūt pamatojumam- kāpēc lai tie iesaistītos un uzturētu maiņas attiecības ilgtermiņā. Galvenais jautājums- Vai uzņēmums spēj piedāvāt būtisku ieguldījumu darījumu partnera problēmu atrisināšanā? Procesorientētā pieeja- ikvienā organizācijā nepieciešams precīzi koordinēt darbiniekus vienlaikus visās organizācijas funkcijās.

Atlants