Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 13 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Interneta reklāmas un tās novērtējums', 1.
  • Реферат 'Interneta reklāmas un tās novērtējums', 2.
  • Реферат 'Interneta reklāmas un tās novērtējums', 3.
  • Реферат 'Interneta reklāmas un tās novērtējums', 4.
  • Реферат 'Interneta reklāmas un tās novērtējums', 5.
  • Реферат 'Interneta reklāmas un tās novērtējums', 6.
  • Реферат 'Interneta reklāmas un tās novērtējums', 7.
  • Реферат 'Interneta reklāmas un tās novērtējums', 8.
  • Реферат 'Interneta reklāmas un tās novērtējums', 9.
  • Реферат 'Interneta reklāmas un tās novērtējums', 10.
  • Реферат 'Interneta reklāmas un tās novērtējums', 11.
  • Реферат 'Interneta reklāmas un tās novērtējums', 12.
Фрагмент работы

21. gadsimts ir izveidojies par informācijas un tehnoloģijas laikmetu. Lietas, bez kurām kādreiz dzīve likās pašsaprotama, šobrīd liekas neiespējama. Šaubos vai daudzi spētu iedomāties savu dzīvi bez mobilā telefona, datora, Interneta un daudzām citām lietām. Īpaši Internets pēdējos gados ir kļuvis īpaši populārs, jo ar katru dienu palielinās Interneta piedāvāto iespēju klāsts. Cilvēki arvien vairāk nododas virtuālajai pasaulei, brīžiem pat aizmirstot par avīzēm, žurnāliem un citiem mēdijiem.
Tieši tāpēc reklāmdevēji sāk pievērsties arī reklāmu veidošanai Internetā. Referātā nolēmu tuvāk izpētīt kā pēdējos gados ir audzis Interneta lietotāju skaits un kā attīstījušās reklāmas.
Referāta mērķis – izpētīt 3 Latvijas portālus un salīdzināt reklāmas tajos.
Referāta uzdevumi:
1)definēt, kas ir reklāma, kādi ir tās veidi;
2)definēt, kas ir Interneta reklāma;
3)izpētīt, kā Internets attīstījies pēdējos gados;
4)izpētīt reklāmas 3 Latvijas portālos - draugiem.lv, inbox.lv un one.lv;
5)veikt secinājumus.
Referāts sastāv no 2 daļām. Pirmā daļa ir praktiskā, kur autors apkopoja informāciju par to, kas ir reklāma, kādi ir reklāmas veidi, kas ir Internets. Kā arī tika apkopoti dati par to, kā pieaudzis Interneta lietotāju skaits pēdējos gados.
Darba otrā daļa ir praktiskā daļa, kur autors ir izpētījis reklāmas 3 Latvijas portālos, no kuriem divi ir apmeklētākie portāli. …

Коментарий автора
Atlants