Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.09.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Mikrovides analīze', 1.
  • Конспект 'Mikrovides analīze', 2.
Фрагмент работы

Mikrovide – spēki, kuriem ir tiešs sakars ar pašu firmu un tās iespējām klientu apkalpošanā. Šie speki ir sadalīti četrās kategorijās: pircēji, piegādātāji, konkurenti, starpnieki.

Pircēji un klienti

Pircējs ir galīgais mārketinga mērķis, ko cenšas sasniegt kompānija ar mārketinga orientāciju.
Var izdalīt divus galvenos pircēju tirgus:
Patēriņa tirgus, kur potenciālie tirgus dalībnieki pērk un patērē preci sev vai savai mājsaimniecībai, peļņu negūstot.
Izmantotāju tirgus, kur potenciālie tirgus dalībnieki pērk ar mērķi preci pārdot vai izmantot to citas preces ražošanai, gūstot peļņu.
Latvia Tours cenšas atvieglot katram klientam viņa ceļojuma organizēšanu un padarīt tā noisi drošu. Latvia Tours piedāvā plašus ceļojuma kompleksus grupām un individuāliem ceļojumiem.…

Коментарий автора
Atlants