Оценка:
Опубликованно: 16.06.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Mārketinga veids', 1.
  • Конспект 'Mārketinga veids', 2.
  • Конспект 'Mārketinga veids', 3.
  • Конспект 'Mārketinga veids', 4.
Фрагмент работы

2. Mārketinga koncepcija.
Zemāk tiks atspoguļota sporta kluba „Active Life” sistematizēti un apkopoti uzskati par kluba procesu.
Sporta klubā pastāv 5 alternatīvās koncepcijas, uz kura pamata klubs organizācijas veic savu mārketinga darbību:
• Produkcijas koncepcija
• Produkta koncepcija
• Pārdošanas koncepcija
• Pircēju koncepcija
• Sociālā mārketinga koncepcija
Produkcijas koncepcija
Paredz, ka pircējs priekšroku dos plaši pieejamiem pakalpojumiem ar zemām un mērenām cenām. To sporta klubs arī pilnveido, plašs sortimenta klāsts un cenas atbilstoši katra cilvēka vajadzībām un izvēlei.

Коментарий автора
Atlants